با کاغذدیواری گلدار اتاق را متحول کنید

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
مجله زندگی ایده آل: چه راهی بهتر از اینکه با پر گل کردن خانه به استقبال تابستان بروید البته نه گلهای طبیعی یا گلهای مصنوعی بلکه گلهایی که اتاق شما را احاطه کنند؛ کاغذدیواریهای گلدار میتوانند این خواسته را محقق کنند؛ این کاغذها پویایی زیادی را برای اتاقتان به همراه میآورند و فضا را آکنده از سرزندگی میکنند.

173793_285-1.jpg


اگر مبلمان ساده دارید

ابتدا به رنگهاي موجود، نوع كفپوش و سبك دكوراسيون خانه خود و وسايل و مبلمان موجود در دكوراسيون خانهتان توجه و تعيين كنيد كه در اصل آنها داراي چه سبك و جلوهاي هستند؛ سپس به دنبال كاغذديواري متناسب با همان سبك برويد. يك كاغذديواري ناهماهنگ با سبك دكوراسيون، ميتواند جلوه كل دكوراسيون را تخريب كند. براي مثال، اگر کفپوش و مبلمان سادهای دارید سراغ کاغذهای طرحدار بروید و در نهایت هم میتوانید با توجه به کاغذدیواری وسایل جزئی همرنگ آن تهیه کنید مثل کوسن یا آباژور یا...

الزاما مجبور نیستید برای همه دیوارها تنها از یك نوع طرح استفاده کنید. تركیب و تطبیق طرحها برای دیوارهای مختلف میتواند پویایی كاملا جدیدی در اتاق ایجاد كند. تركیب طرحهای راه راه و گلدار همرنگ با هم خیلی خوب جواب میدهد. كاغذدیواریهای طرحدار با رنگ روشن را میتوان با مبلمان تكرنگ كه رنگ تندی دارد، ست کرد. اگر تعداد ستهای مبلمان با رنگ روشن خیلی زیاد است برای ایجاد هماهنگي در دكور از یك صندلی استفاده کنید. همچنین میتوان فقط دیوار اصلی اتاق را كاغذدیواری كرد چراكه برای فضای كل اتاق بسیار خوب است و علاوه بر اضافه كردن طرح و رنگ، تزیین اتاق را آسانتر میکند.

173794_113-1.jpg


اگر طرحهای شلوغ زود شما را خسته میکنند توصیه میکنیم که سراغ طرحهای گلدار خیلی ساده بروید که اتاق را با جلب توجه کمتری دلپذیر میکنند و چشمها دیرتر خسته و آزرده میشوند، علاوه بر اینها در طرحهای سادهتر رنگ کمتری به کار رفته و هماهنگ کردن آنها نیز با دیگر وسایل راحتتر است و میتوانید وسایل طرحدار دیگر را هم وارد اتاق کنید تا تنوع بیشتری به اتاق دهید.

173795_165-1.jpg


گلها شما را بیدار میکنند

هیچ چیز شیرینتر از خوابیدن در یک اتاق پرگل نیست؛ اتاقی که صبحها چشم بر گلها باز کرد؛ اما میگویند در اتاق خواب گل و گیاه برگدار نگذارید چرا که شبها برگهای گیاه اکسیژن هوا را میگیرند و دیاکسیدکربن میدهند؛ بنابراین ممکن است در تنفس اختلالاتی به وجود آید؛ اما میتوانید با یک کاغذدیواری گلدار؛ اتاق را مملو از گل کنید؛کافی است با توجه به رنگهای اتاق یعنی سرویس چوب، روتختی و... رنگ گلهای کاغذدیواری را انتخاب کنید و بعد تنها یکی از دیوارها را بپوشانید؛ یادتان باشد هرقدر گلها و برگهای روی کاغذدیواری حالتی طبیعیتر داشته باشد، برای اتاق خواب جلوه بیشتری خواهد داشت.

173796_190-1.jpg


با رنگ، اندازه ظاهری اتاق را تغییر دهید

مانند طرح، رنگ كاغذدیواری هم بسیار مهم است. اگر میخواهید اتاق كوچكتر دیده نشود، در انتخاب رنگ دقت به خرج دهید. كاغذدیواریهای چند رنگ جزییات بیشتری به دكور اضافه میكند، در صورتی كه در كاغذدیواری تكرنگ این طور نیست. بهتر است مبلمان را از رنگ مخالف آن رنگ یا یك رنگ تیره انتخاب کرد تا موجب رعایت توازن در دكور شود. یادتان باشد كاغذديواري را ميتوان به گونههاي مختلف روي ديوارهاي يك فضا نصب كرد. براي مثال ميتوان تمام ديوارها را با يك مدل كاغذديواري پوشش داد یا براي برجسته كردن نقطه كانوني، تنها يك ديوار اتاق را كاغذديواري كرد.

173797_473-1.jpg


پرده گلدار هم انتخاب خوبی است

اگر اتاق شما دیواری مناسب برای کاغذدیواری گلدار ندارد یا هنوز شرايطش را ندارید که روی یکی از دیوارها را با کاغذ دیواری گلدار بپوشانید میتوانید سراغ پرده گلدار بروید؛ پردهای با گلهای نسبتا درشت که با رنگهای موجود در دکور اتاق هماهنگی داشته باشد.مثلا اگر گلهای مبل با گلهای پرده هماهنگ باشد، اتاق جلوهای خاص پیدا میکند؛ یادتان نرود که وقتی پرده گلدار باشد، باید کفپوش و دیوارها کاملا ساده باشند تا اتاق شلوغ نشود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا