تاکيد مراجع عظام بر گسترش رابطه با رهبران جنبش هاي اسلامي

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
نائب رييس فراکسيون بيداري اسلامي با اشاره به تاکيد آيات عظام تقليد بر گسترش رابطه ايران با رهبران جنبش هاي اسلامي٬  از هشدار و احساس خطر مراجع نسبت به نفوذ دشمن در تحرکات مردمي خبر داد.سيد علي طاهري از ديدار شوراي مرکزي فراکسيون بيداري اسلامي با آيت الله مکارم شيرازي٬ نوري همداني و صافي گلپايگاني در قم خبر داد و گفت: در اين ديدارها٬ سيد شهاب الدين صدر درباره ضرورت شکل گيري فراکسيون بيدراي اسلامي مجلس و اهداف آن در اين برهه خاص زماني که بيداري اسلامي بحث روز دنياست٬ به مراجع توضيحاتي داد.
نماينده مردم گرگان و آق قلا در گفت وگو با خبرگزاري خانه ملت افزود: در ديدار با آيت الله مکارم شيرازي٬ ايشان ضمن اظهار خشنودي از اين اقدام مجلس به عنوان يک نهاد قانونگذار٬ بر اهميت اين موضوع و ضرورت پرداختن به آن در کشور و رايزني بيشتر ميان ايران با رهبران و شکل دهندگان جريان هاي بيداري اسلامي در کشورهاي مختلف تاکيد کردند.
آيت الله مکارم شيرازي خواستار آگاه سازي سران جنبش ها نسبت به نفوذ دشمن شد
وي اظهار کرد: آيت الله مکارم شيرازي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره انتقال تجربيات انقلاب اسلامي ايران به ديگر کشورها٬ خواستار آگاه سازي سران جنبش ها نسبت به مراقبت از حرکتهاي مردمي و جلوگيري از به هدر رفتن خون شهدا و تلاش مردم و نفوذ مجدد دشمن در سيستم هاي جديد شدند.
نائب رييس فراکسيون بيداري اسلامي با اشاره به ديدار با آيت الله نوري همداني٬ اظهار کرد: ايشان براي کمک به فراکسيون بيداري اسلامي در تعامل با کشورهاي ديگر و انجام فعاليت هاي مرتبط در داخل و خارج از کشور٬ اعلام آمادگي کردند.
تاکيد آيت الله صافي گلپايگاني بر اهميت نقش مجلس در بيداري اسلامي
سخنگوي فراکسيون بيداري اسلامي همچنين به تاکيد آيت الله صافي گلپايگاني درمورد ضرورت ارتباط  گيري با کشورهايي که جريان بيداري اسلامي رخ داده و اهميت نقش مجلس و وظيفه سنگين نمايندگان در اين امر اشاره کرد و گفت: شوراي مرکزي فراکسيون بيداري اسلامي در ادامه سفر به قم از دانشگاه جامعة المصطفي العالمية که به دستور مقام معظم رهبري براي ايجاد ارتباط بيشتر بين ايران و ساير کشورهاي اسلامي شکل گرفته است٬ بازديد داشت که مسوولان آن نيز خواستار ارتباط بيشتر اعضاي فراکسيون با دانشجويان و شعب مختلف اين دانشگاه در کشورهاي مختلف اسلامي شدند.
طاهري درباره برنامه هاي آينده فراکسيون متبوع خويش گفت: با تلاش براي گسترش وحدت و انسجام در کشور٬ اعتلاي هرچه بيشتر نظام و نيز جلوگيري از نفوذ دشمن در صفوف به هم پيوسته مردم٬ الگودهي انقلاب اسلامي به دنياي اسلام را با قوت بيشتري ادامه مي دهيم؛ ضمن آنکه برنامه هايي براي ارتباط بيشتر با رهبران جريان بيداري اسلامي در دستور کار فراکسيون قرار دارد.

منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854671129
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا