تولد 368 هزار نوزاد نامشروع؛ مایه خشنودی مقامات آمریکایی!

ARIANA

ARIANA

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
(بسم الله الرحمن الرحیم)


به نقل از روزنامه دیلی میل؛ اکثریت دختران نوجوان آمریکایی، قبل از سن 19 سالگی رابطه جنسی منجر به حاملگی را نداشته اند. بر اساس مطالعات جدید صورت گرفته، با وجود زیاد شدن میزان روابط جنسی میان نوجوانان در آمریکا، بیشتر دختران نوجوان، از حامله شدن جلوگیری کرده و آن را به بعد از سن 19 سالگی به تعویق می اندازند.






بر اساس این تحقیق علیرغم تلاش های زیاد مراکز کنترل بیماری های مقاربتی، در میان نوجوانان بین سنین 15 الی 19 سال دختر، میزان آمیزش های جنسی نامشروعی که منجر به حاملگی نمی شود، کاهش کمتری را نشان می دهد و از 49 درصد در سال 1995 تنها به 57 درصد در سال 2006 الی 2010 رسیده است با این همه میزان روابط نامشروع در سنین پایین 19 سال هنوز بالا می باشد. در حدود 60 درصد از نوجوانان زیر 19 سال گفته اند: "ما برای جلوگیری از حاملگی از شیوه های هورمونی مانند قرصهای ضد حاملگی(Birth control pills) یا استفاده از نایلن های نازک، کاشت آ یو دی در رحم و یا از تزریق استفاده می کنیم."
کاندوم از لحاظ استفاده و عمومیت، در رده دوم قرار دارد.
بر اساس تحقیقات آماری جدید، از سال 2005 تا 2010 نوجوانان سفید پوست آمریکایی نسبت به نوجوانان دختر آمریکای لاتین و نوجوانان آفریقایی مقیم آمریکا ، احتمالا با نظم بیشتری از شیوه های جلوگیری از حاملگی استفاده می کنند، که بر اساس تحقیق آماری،
66 درصد دختران نوجوان زیر 19 سال آمریکایی، 54 درصد آمریکای لاتین و 46 درصد آمریکایی آفریقایی از بارداری جلوگیری می کنند.
علیرغم شیوع مقاربت های جنسی در آمریکا حتی در سنین کمتر از 15 سال، میزان حاملگی از سال 1995 به بعد به کمترین حد خود در 7 دهه گذشته رسیده که این میزان 44 درصد می باشد. از هر هزار زن، 38 تولد مربوط به نوجوانان می باشد و در سال (2010) 368 هزار بچه از حاملگی نامشروع بین دختران 15 الی 19 سال بوده است که این آمار اندک، برای آمریکا جالب توجه و عجیب و البته مایه خشنودی مقامات است چرا که با این روند میزان زاد و ولدها رو به کاهش می گذارد و دختران نوجوان علاقمند به باردار شدن زیر سن 19 سال نیستند.



  • منبع: جام نیوز
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا