تیم هفته لالیگا: مسی، ایسکو، کریس و بقیه

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
312252_heroa-1.jpg


بازیکن آرژانتینی در برد سه بر دو بارسلونا در خانه والنسیا هتتریک کرد. دو بازیکن رئال مادرید هم در برد مقابل اتلتیک بیلبائو گل زدند.


fbdbfcbf.jpg


سومین هفته لالیگا 29 گل داشت و بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو، و ویارئال همه پیروز شدند و به نهمین امتیاز رسیدند. لوانته و وایادولید هم برنده شدند. سایت گل نگاهی انداخته به بازیکنان تاثیرگذار این هفته.

در دروازه، تیبو کورتوا کاری کرد که اتلتیکو حداکثر امتیازات را بگیرد. او با واکنشهای عالیاش برد دو بر یک در خانه رئال سوسیهداد را تضمین کرد.
در خط دفاعی مارک والینته حضور دارد که گل زد تا وایادولید اولین امتیازات فصل را بگیرد. فیلیپه لوییس در برد دو بر یک اتلتیکو در حملات درخشید و در دفاع عالی بود. خاویر ماسچرانو هم نمایش خوبی در برد سه بر دو بارسلونا در خانه والنسیا داشت.
در خط میانی ایسکو (با دو گل) و لوکا مودریچ مادرید را با تکنیک فوقالعادهشان پیروز کردند. کارلو آنچلوتی توانست اتلتیک بیلبائو را سه بر یک ببرد. کانی هم در فرم خوبش بود و کاری کرد ویارئال در خانه اوساسونا سه بر صفر پیروز شود.
در حمله کریستیانو رونالدو قرار میگیرد که با ضربه سری زیبا به بیلبائو گل زد. لیونل مسی در خانه والنسیا هتتریک کرد و هلدر پوستیگا هم در همان بازی دو گل زد. اولیاش با ضربه قیچی خیرهکنندهای بود. کوین گامیرو هم هر دو گل سویا را در تساوی خانگی مقابل مالاگا به ثمر رساند.




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا