جان سینا مرد ؟

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار
سلام
اخیرا شایعه شده که جان سینا در اثر تصادف فوت کرد که این شایعه کاملا رد شده ... طبق اطلاعات ویکیپدیا جان سینا زنده است و فوت نکرده !
جان فلیکس آنتونی سینا (به انگلیسی:John Felix Anthony Cena)،بازیگر، رپر، بدن ساز وکشتی‌گیریدر کمپانی WWE و متولد۲۳ آوریل۱۹۷۷ می‌باشد.وی فعالیت ورزشی خود درکشتی حرفه‌ایرا از سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز کرده و تاکنون موفق به کسب کمربندهای بسیاری در تمامی رشته‌های زیرمجموعه گردیده‌است. از جمله این که او تاکنون توانسته ۱۵ بار قهرمان کمربند WWE شود و رکورد این زمینه را در دست دارد. او هم‌اکنون عنوان محبوب‌ترین کشتی‌گیر را با خود یدک می‌کشد. او به‌عنوان بازیگر هم فعالیت کرده، که از آن جمله در فیلمتفنگ دار دریاییایفای نقش کرده‌است. او در حال حاضر در برند WWE RAW فعالیت می‌کند. از دیگر افتخارات او می‌توان گفت که وی توانسه دوبار در مسابقه ۳۰ نفرهرویال رامبل(۲۰۰۸ و ۲۰۱۳) پیروز شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا