جزئيات اختتاميه کنگره شعر بسيج اعلام شد

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
خلیل عمرانی از برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کنگره شعر بسیج در زاهدان از پنجم تا هفتم مهرماه خبر داد.دبیر پنجمین جشنواره شعر بسیج در گفتگو با مهر، از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره شعر بسیج از پنجم تا هفتم مهرماه در زاهدان خبر داد و گفت: بعد از برگزاری مراحل استانی کنگره پنجم شعر دفاع مقدس و داوری آن، برگزیدگان استانی کنگره به بخش کشوری راه یافتند که پس از یک مرحله داوری در آئین اختتامیه کنگره برگزیدگان آن معرفی خواهند شد.
وی افزود: کنگره پنجم در کنار آئین اختتامیه خود سعی دارد تا در جلساتی جداگانه گفتمانی بین نسلی را میان شاعران نسل اول و دوم انقلاب و برای مخاطبان جوان شعر به وجود بیاورد. همچنین در کنار این جلسات، نشست  های شعرخوانی را نیز برای کنگره با حضور شاعران سیستان و بلوچستانی و نیز جمعی از شاعران کشور برگزار می کند.
عمرانی با اشاره به اینکه کنگره های استانی پنجمین جشنواره بسیج در تمام استان های کشور سه برگزیده را در چهار محور موضوعی جشنواره به دبیرخانه کنگره کشوری معرفی کرده اند، گفت: ارزش های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی و شعر آیینی، محورهای این دوره از کنگره بودند که در همه قالب های شعری آثاری از شاعران را درباره خود دریافت کرده اند.
وی افزود: آثار این دوره از کنگره در چهار گروه سنی دریافت شده اند که شامل زیر 18 سال، 19 تا 35 سال، 36 سال به بالا و نیز گروه شعر ویژه کودک و نوجوان بوده اند که گزیده ای از آثار شاعران برتر هر بخش در قالب کتابی همزمان با اختتامیه کنگره از سوی انتشارت سازمان بسیج هنرمندان منتشر خواهد شد.
دبیر پنجمین جشنواره شعر بسیج از مصطفی علیپور، مصطفی محدثی خراسانی، سیروس مرادی روئین تن، عبدالرحیم سعیدی راد، غلامرضا محمدی، عباس براتی پور، عباس باقری، کامران شرفشاهی، منصوره دفاعی، رضا اسماعیلی، فاطمه طارمی، مرتضی نوربخش و حمید هنرجو به عنوان داوران بخش های مختلف این کنگره یاد کرد.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854894714
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا