جلوگیری از بسته شدن اتوماتیک برنامهها به هنگام خاموش کردن کامپیوتر در ویندوز 7 و 8

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
در ویندوزهای 7 و 8، در صورتی که چندین برنامه را در حال اجرا داشته باشید و اقدام به Shutdown کردن ویندوز کنید، ویندوز به طور اتوماتیک برنامههای در حال اجرا را مجبور به بسته شدن کرده و اقدام به خاموش کردن دستگاه میکند. این موضوع به طور پیشفرض در ویندوز وجود دارد اما ممکن است به مذاق شما خوش نیاید. چرا که ممکن است اطلاعات خود را درون این برنامههای اجرا ذخیره نکرده باشید و با کلیک بر روی دکمه Shutdown، پیش از این که فرصت ذخیرهسازی اطلاعات خود در درون برنامه را پیدا کنید، ویندوز این برنامه را میبندد. در این ترفند به معرفی نحوه جلوگیری از بسته شدن اتوماتیک برنامهها به هنگام خاموش کردن کامپیوتر در ویندوز 7 و 8 خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.
عبارت gpedit.msc را درون محیط Run وارد نموده و Enter بزنید.
اکنون در پنجره Group Policy، در قسمت سمت چپ پنجره، از زیر شاخه Computer Configuration به Administrative Templates و سپس System بروید و در نهایت به زیر مجموعه Shutdown Options وارد شوید.
حالا از قسمت دیگر پنجره بر روی Turn off automatic termination of applications that block or cancel shutdown دوبار کلیک نمایید.
در پنجره جدید باز شده گزینه Enabled را انتخاب کرده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.
در نهایت مجدد با استفاده از کلید ترکیبی Win+R وارد Run شوید و دستور gpupdate /force را وارد نموده و Enter بزنید.
کار تمام است. اکنون در صورتی که اقدام به Shutdown کردن ویندوز کنید، ویندوز برنامههای در حال اجرا را وادار به بسته شدن نمیکند و تا زمانی که خود شما تأییدیههای نمایش داده شده به هنگام بسته شدن برنامهها را تأیید نکنید، برنامه بسته نمیشود.
منبع:ترفندستان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا