خانه انيميشن”up”ساخته ميشود

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
648.jpg
جالب است بدانيد خانه ي انيميشن "up" که متعلق به کارل و الي بود توسط معماراني خوش ذوق در منطقه "Herriman" شهر "Utah" در حال ساخته شدن است. خبر گذاري "KLS.com" طي گزارشي عنوان کرد که گروه مهندسي "Bangerter Homes" با کسب اجازه از کمپاني "Walt Disney/Pixar" شروع به اجراي پروژه کردن. میزان شباهتی که این سازه با سازه کارتونی آن دارد شگفت انگیز است. از شما دعوت میکنیم تا آخر این مطلب با ما باشید.
649.jpg
اين ساختمان از تاريخ 29 جولاي تا 14 آگوست در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت و سپس به قيمت چهار صد هزار دلار فروخته خواهد شد . با اين مبلغ تمامي هزينه هاي ساخت اين بنا پوشش داده خواهند شد.
650.jpg
اين گروه معماري به تمامي جزئيات موجود در ساختمان دقت کرده اند از بادنماي سقف گرفته تا
651.jpg
صندق پست کارل و الي
652.jpg
653.jpg
حتي نقاشي هاي ديواري الي نيز در اين خانه باز آفريني شده انذ
654.jpg
655.jpg
656.jpg
طراحي هاي داخلي هنوز به طور کامل تمام نشده اند اما سعي بر اين است که با تهيه اسبابي کاملا مطابق با انيميشن – خانه به نحو احسنت شبيه سازي شود .
657.jpg
مسلما هر کسي دوست دارد بعد از اتمام پروژه - خود يا حداقل عکسهاي آن را ببيند.
658.jpg
همان طور که در انيميشن ديده ميشود نماي خارجي خانه بسيار رنگارنگ است و معماران نيز بايد از روي آن تقليد کنند تا هيچ فرقي با انيميشن نداشته باشد.
659.jpg
از انيميشن ميتوان فهميد که خانه محلي است براي زندگي و رشد. سازندگان اين اين بنا نيز گفته اند که تمامي سعي ما بر اين بوده است که بدون هيچ کم وکاستي اين الگو را به خانه واقعي منتقل کنيم.
660.jpg
همچنين در مدل واقعي کمي فضاي بيشتر براي ساخت و نيز زير زميني که اصلا وجود نداشت و همچنين دو گاراژ در نظر گرفته شده است
661.jpg
662.jpg
با اتمام پروژه حتما بادکنکهاي زيادي بدان بسته خواهد شد و ..............!!!!!!!!!!!
663.jpg
به حتم طرفداران زيادي از " Walt Disney/Pixar " براي خريد اين خانه روز شماري ميکنند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا