خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

  • شروع کننده موضوع poyano
  • تاریخ شروع
P

poyano

کاربر تالار
کاربر تالار
خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال
طراحی مینیمالی مدرن با کم کردن عناصر معماری، خطوط ساده و فضاهای باز، آزادانه تعریف شده است. اما این نکته بدین معنا نیست که در هر فضا فقط از رنگ های سیاه و سفید استفاده شود، در واقه ما ۴ نوع متفاوت از فضای مینیمال مدرن را که هرکدام منحصر به فرد هستن را برای شما جمع آوری کردیم. از فضاهای سفید باز گرفته تا فضاهایی با رنگ های متنوع و هنری، این فضاها با الهام بخشیدن به ذهن شما، می توانند به شما نشان دهند که طراحی مینیمال مدرن چگونه در عین دعوت کنندگی، کاربردی باشند.
طرح ۱-

نور طبیعی فوق العاده ای که این فضا را روشن می کند، به خاطر رنگ سفید دیوار ها و کف و سقف، پدید آمده است. استفاده ای جسورانه از مبلمان تیره رنگ بزرگ در وسط نشیمن، در میان این فضای روشن و ملایم کاملا به چشم می آید.
4c3eca37166c643f7e5e0bf24eb2bb7f.jpg

تضاد رنگ روشن و تیره ی این فضا زیباست. و همینطور تضاد ابعاد کوچک و بزرگ وسائل و مبلمان مثل خطوط باریک مشکی صندلی، چراغ ها، وسائل بزرگ شاخص مثل کاناپه و دیوار تیره ی وسط.
8ddbb7b71fba811aa6d61cd05d6f4cb1.jpg
این فضا آنقدرها هم که به نظر می رسد، بزرگ نیست. اما با طراحی مینیمال و ساده به شکل زیرکانه ای این فضا از نظر بصری بزرگ و دلباز به نظر می رسد.

طراحی منحنی صندلی تحریر و صندلی مشکی فلزی در اتاق نشیمن بسیار هماهنگ شده است و همینطور دیوار بتنی طرحدار که به این فضای یکدست، بافتی متفاوت داده است.
در نظر گرفتن کابینت های براق در اپن جزیره، در طراحی مینیمال آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. همچنین خط کف سیاه و سفید، بین آشپزخانه و نشیمن ارتباط برقرار کرده است.


لینک منبع:دکوراسیون داخلی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو
دکوراسیون داخلی،معماری،فروشگاه دکوراسیون اینترنتی ،ساختمان،طراحی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا