خدیرا: رئالی ها پیشنهادات برای من را رد کردند؛این خودش گویای همه چیز هست

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
208196_heroa-1.jpg



ستاره آلمانی باشگاه مادریدی در صحبت هایی اعلام کرده که آنچلوتی با صداقت و روراستی تمام با او صحبت کرده
سامی خدیرا ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با ایی.اس.پی.ان اعلام کرد که سران باشگاه مادریدی پیشنهادات وارده برای انتقال احتمالی او به تیمهای دیگر را رد کردند و این گویای همه چیز هست.

او در پاسخ به سوالی درمورد پیشنهاد 40 میلیون یورویی برای جدایی اش از رئال گفت:« سران باشگاه این پیشنهاد را رد کردند و این معنای زیادی دارد.»
خدیرا در ادامه صحبت هایش یادآوری کردکه چندی پیش با کارلو آنچلوتی صحبت کرده و سرمربی ایتالیایی اعلام کرده که روی او حساب باز کرده است:« من گفت و گویی طولانی با آنچلوتی داشتم و او خیلی صادقانه با من حرف زد و به من گفت که در رئال مادرید خواهم ماند.»

این ستاره آلمانی در بخش پایانی صحبت هایش با ابرازناراحتی از جدایی مسعوت اوزیل از رئال مادرید گفت:« ما خیلی با هم دوست و صمیمی بودیم. جدایی او از دید ورزشی، یک جدایی بزرگ برای رئال خواهد بود. مسعوت می تواند تفاوت ها را رقم بزند. من دو یا سه روز قبل از دوشنبه از این خبر مطلع شده بودم و مسعوت به من راجع به پیشنهاد آرسنال گفته بود.»

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا