خودروی گوگل بهتر از شما رانندگی می کند!

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
474d274e5c292af35bbd9c97bcd665e9_XL-1.jpg


خودروی بدون راننده گوگل از زمان معرفی تا کنون سر و صدای زیادی به پا کرده است. گوگل سعی داشته تا طی این مدت اقدامات متنوعی را برای بهینهسازی این خودرو پیادهسازی نماید. حال این کمپانی مدعی شده که بر اساس اطلاعات به دست آمده، خودروی بدون راننده آن بسیار ایمنتر و دقیقتر از یک راننده واقعی عمل میکند!




اگرچه موانع زیادی بر سر راه عرضهی عمدهی خودروهای بدون راننده وجود دارد ولی گوگل یک قدم به این هدف نزدیکتر شده است. آنها از طریق آنالیز یک سری داده ثابت کردهاند که خودروهای بدون رانندهی آنها از رانندگان متوسط ایمنتر و نرمتر رانندگی میکنند.
کریس آرمسون، سرپرست پروژهی خودروی بدون رانندهی گوگل، گفته است که آنالیز دادههای جمعآوری شده از هزاران کیلومتر رانندگی خودروهای بدون راننده نشان داده است که ماشینهای خودکار نه تنها با رعایت فاصلهی ایمنی از خودروی جلویی امنتر هستند، بلکه هوش مصنوعی آنها بسیار نرمتر و دقیقتر از رانندگان حرفهای شتاب گرفته یا میایستند.
آرمسون به این موضوع که این خودروها در شرایط آب و هوایی نامناسب، مانند برف و باران شدید، چگونه عمل میکنند، نپرداخت، ولی با اطمینان میتوان به این نتیجه رسید که این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است.



زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا