دانلود بازی سم جدی ۱ | Serious sam 1

Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته


6.jpg

توضیحات بازی : باری دیگر با ارمغانی متفاوت از پرشین بکس در خدمت شما عزیزان هستیم. نخستین نسخه از سری بازی های جذاب سام ماجراجو که با عرضه خود در سال ۲۰۰۱ توانست هیاهوی بسیاری در دنیای بازی های رایانه ای به خصوص اکشن به پا کند، حرکتی رو به سوی انقلابی دیگر در صنعت بازی سازی بود. داستان بازی در رابطه با رویارویی بشر با شیاطین کهکشانی در آینده نزدیک و مکان بازی در کشور مصر در حال رخ دادن است . اوج جذابیت این بازی بی نظیر تا به آن زمان اکشن بسیار جذاب شلیک کننده بازی، گرافیک عالی و داستان ها مبارزات جذاب و پرهیجان و همچنین طنز جالب موجود در بازیست که بازیکن را کاملا مجذوب خود می کند . Serious Sam: The First Encounter در سال ۲۰۰۱ نمره فوق عالی منتقدان نقد بازی دنیا را به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و جذاب، ارزش درونی بسیار و گرافیک عالی اش از آن خود کرد. نسخه های متعددی از این بازی را تا به حال دیده اید به طور مثال نسخه Serious Sam HD The First Encounter نسخه بازسازی شده Serious Sam 1 می باشد که شامل آپدیت در بخش گرافیک، افزایش قدرت گیم پلی و بسیاری از موارد دیگر نیز می باشد. با گذشت زمان و جا افتادن سری بازی های سام ماجراجو، طراحان این بازی به فکر افزایش قدرت گیم پلی و طرح و پیاده سازی گرافیک بهتری بودند و از این رو به انتشار نسخه های متفاوت با کیفیت HD نمودند که با استقبال خوبی مواجه شدند.
منتقدان که داستان بازی را بسیار مبتدی و فقط مبارزه انسان برای مقابله با حملات موجودات ناشناخته به زمین می خواندند، با پیشرفت و استقبال از این سری بازی ها به این نتیجه پی بردند که پیشرفت در قالب داستانی ساده برای یک گیمر بسیار مهیج تر از بازی های معمایی پیچیده است.
7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg






» راهنمای نصب : پس از اکسترکت، فایل "sam.ace" را نیز اکسترکت نمایید، و سپس "setup.bat" را اجرا نمایید تا بازی نصب شود، سپس به پوشه "Bin" رفته و از این بازی لذت ببرید.
» پسورد فایل: ww w.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۱۳۹ MB

» در صورت تمایل می توانید کد های تقلب این بازی را نیز از اینجا دانلود نمایید.




 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا