اختصاصی دانلود سریال در حاشیه از مهران مدیری | لینک مستقیم و رایگان

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
قسمت 22 - 29 فروردین 94 :

Dar Hashie E22 LQ.mp4








تعطیلی «در حاشیه» و جایگزینی با «شمعدونی»




c01ddd7dc31ca0f4e2098e7c2d06af2a.jpg




اعتراضات پزشکان و وکلا دلیل اصلی تعطیلی این سریال مهران مدیری دانسته می‌ شود.





شبکه سه هنوز خبر رسمی پایان زودهنگام «در حاشیه» را پخش نکرده ولی پخش آنونس سریال «شمعدونی» سروش صحبت خبر از پایان «در حاشیه» و جایگزینی آن می‌ دهد.


سازندگان «در حاشیه» که در آغاز «اتاق عمل» نام داشت پیش از ساخت از مشاورین وزارت بهداشت دعوت کرده بودند و بر پایه دیدگاه های آنان تغییراتی در فیلمنامه به وجود آوردند. ولی به محض آغاز نخستین بخش های سریال و اشاره آن به تخلفات بیمارستانی، اعتراضات سازمان‌ یافته پزشکان آغاز شد و این بار پای وکیل ها نیز به میان آمده است.


بدین ترتیب این هفته پایانی پخش در حاشیه خواهد بود و از شنبه هفته آینده (5 اردیبهشت 94) شمعدونی پخش می شود. قرار است فاز دوم سریال در حاشیه پس از ماه رمضان پخش شود که باید دید با این حواشی پیش آمده چه رویدادهایی رخ خواهد داد.


گفتگوی مدیر شبکه سه سیدغلامرضا میرحسینی با فارس
در حاشیه به خانه سالمندان می رود با بازیگران تازه


«فاز اول این سریال در 27 قسمت به پایان می رسد و فاز دوم با فاصله کمی تولید می شود. همان طور که قبلا هم اشاره شده، این سریال از ابتدا قرار بود در 90 قسمت تولید شود، حدود 30 قسمت ابتدایی این هفته به پایان می رسد و بعد ما 30 قسمت دوم را پس از ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهیم برد. مدیر شبکه سه درباره تغییر در داستان و بردن آن به سمت و سوی سالمندان نیز توضیح داد: بله. این اتفاق در فاز سوم افتاده است. در حقیقت ما در فاز سوم همین شخصیت ها را می بینیم که سنشان بالا رفته و حالا در شرایط دیگری فضای طنز را رقم می زنند. وی تاکید کرد: می توانم به مخاطبان این سریال قول دهم که در فازهای بعدی، شاهد اثری به مراتب شیرین تر از فاز اول خواهند بود. وی درباره نبود برخی از بازیگران در حاشیه که اسمشان در تیتراژ نوشته شده اما در سریال نیستند، نیز گفت: این بازیگران در فازهای بعدی قصه حضور دارند و اینطور نیست که از قصه حذف شده باشند».
 
raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
قسمت 24 - 31 فروردین 94 :

Dar Hashie E24 HQ.mp4

Dar Hashie E24 LQ.mp4




fdb0e4f0c49def103da7e332b248a69e.jpg




حواشی در حاشیه

سلفی گرفتن محمدرضا هدایتی در پشت صحنه سریال در حاشیه


90d8e116d856fefa73c3129b64144bff.jpg




عکسی از پشت صحنه در حاشیه

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا