دمیچلیس خرید جدید منچسترسیتی

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
312275_heroa-1.jpg


ستاره 32 ساله آرژآنتینی از اتلتیکومادرید جدا شد و به منچسترسیتی پیوست
سایت گل- سران باشگاه منچسترسیتی اعلام کردند که مارتین دمیچلیس، مدافع آرژانتینی باشگاه اتلتیکومادرید را با قراردادی 2 ساله به خدمت گرفته اند.
روز سه شنبه هفته گذشته بود که گل دات کام در گزارشی به این نکته اشاره کرد که سران سیتی برسر به خدمت گرفتن دمیچلیس با قراردادی 4 میلیون پوندی با سران اتلتیکو به توافق رسیده اند و مانوئل پیگرینی هم روز شنبه اعلام کرد که در انتظار پیشروی این پروسه است.
سران باشگاه سیتی حالا از جذب این بازیکن 32 ساله خبردادند. مانوئل پیگرینی در طول دوران حضورش در مالاگا در فصل گذشته و البته در فصل 3-2002 در ریورپلاته هدایت دمیچلیس را برعهده داشت.
دمیچلیس در صحبت هایی در این باره به وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت:« واقعا خوشحالم که به منچسترسیتی منتقل شده ام؛ چون هنوز عطش زیادی برای موفقیت دارم و می خواهم پیشرفت کنم. من یازده سال است که در فوتبال اروپا هستم واین فرصت خوبی برای من بود تا در باشگاه بزرگی در لیگ برتر فوتبالم را دنبال کنم. تا زمانی که تغییر پیش روست، همیشه جای پیشرفت وجود دارد. البته همیشه باید مدت زمانی را برای تطبیق یابی با شرایط پشت سربگذاری. انتقال از آمریکای جنوبی به اروپا، تغییر بزرگی برای من بود و همیشه به این نیاز داری که کمی زمان داشته باشی تا با همه چیز کنار بیایی . چون همه چیز جدید است.»
دمیچلیس ادامه داد:« در مورد من اوضاع به نحو دیگری است. من چندین سال است که در اروپا زندگی کرده ام و بعید می دانم که مشکل خاصی در تطبیق یابی با زندگی در انگلیس داشته باشم. الان می خواهم پاسخ اعتماد سرمربی تیم به من را در زمین مسابقه بدهم و بی صبرانه درانتظار شروع کار هستم.»
سران باشگاه سیتی بعد از مصدومیت ونسان کمپانی به سران جذب دمیچلیس رفتند. این درحالی است که ماتیا ناستاسیج اخیرا در بازی با هال سیتی بعد از پشت سرگذاشتن روزهای مصدومیتش به روزهای اوج بازگشته


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا