دومکان دیدنی ولذت بخش بانکوک

P

porya1367

کاربر تالار
کاربر تالار
کشتی کوای بانکوک

یکی از تفریحات بسیار جالب و هیجان انگیز سفر با کشتی کوای در رودخانه کوای بانکوک می باشد. شما می توانید در تور های چند روزه با این کشتی شرکت کنید و چند روز در این کشتی که دارای امکانات کامله و مثل یه هتل میمونه اقامت کنید و لذت ببرید. این قایق رودخانه ی زیبای کوای را طی می کند و گردشگران تور تایلند از مناظر زیبای اطراف آن لذت می برند. با کشتی به دیدن مکان های تاریخی ، آبشارها، گورستان جنگ، چشمه های آب گرم، پل رودخانه گوای ، و جاذبه های دیگر بروند. وشب ها بر کشتی از تماشای آسمان پر ستاره لذت ببرند. این کشتی که با چوب ساج ساخته شده است دارای 10 کابین است. که امکانات کاملی دارد. تخت دونفره ،حمام ، وسایل بهداشتی، و همچنین یه رستوران زیبا داره که دارای غذاهای تایلندی و دریایی لذیذی است. در واقع یک هتل مجهز روی آبه. در تور تایلند ما شرکت کنید تا لحضاتی مفرح و هیجان انگیز برای شما رقم بزنیم.

520003785b1e6195ba6846e12a13cbaf.jpg


مرکز خرید MBK

در شهر زیبای تور تایلند مراکز خرید بسیاری واقع شده اند که یکی از این مراکز بسار جذاب وزیبا وبزرگ مرکز خرید mbkمی باشد که هر گردشگری که به بانکوک سفر می کند حتما سری به این مرکز خرید می زند و از خرید درآن لذت می برد. این مرکز خرید در سال 1986 در شهر بانکوک با اسم ام بی کی MBK Shopping Center ساخته شده است و در نتیجه یکی از مراکز تجاری قدیمی محسوب می شود که شامل 8 طبقه و 2000 مغازه است، تنوع اجناس در مرکز خرید بزرگ ام بی کی بسیار زیاد است وشامل پوشاک، وسایل الکترونیکی، چرم، مبلمان، وسایل خانه، انواع ابزارهای هوشمند همانند گوشی‌های همراه، تبلت ها و ... می‌باشد. دسترسی به مرکز خرید بزرگ ام بی کی نیز راحت است، در ایستگاه منوریل نشنال استودیوم پیاده شوید و یک پیاده روی کوتاه انجام دهید تا به مرکز خرید ام بی کی MBK Shopping Center برسید. گردشگران می‌توانند از تاکسی نیز استفاده کنند، همه رانندگان این مرکز خرید معروف و قدیمی را می‌شناسند و شما را به مرکز خرید بزرگ ام بی کی می‌رسانند . فقط نکته حائز اهمیت ترافیک در شهر بانکوک است که ممکن است در زمانی که شما می‌خواهید به این منطقه بروید و یا برگردید، گریبان شما را بگیرد و زمانی را در ترافیک این شهر بگذرانید.

bb56e41f6d292eb69d0d79ab596431c2.jpg
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا