رنگ سال 2021 چیست

B

BMtips

کاربر تالار
کاربر تالار
زرد و خاکستری رنگ سال ۲۰۲۱


همانطور که پیش‌تر بیان شد این رنگ‌ها به‌عنوان رنگ‌های اصلی معرفی‌شده‌اند. مشخصات نهایی این رنگ‌ها به شرح زیر است:
خاکستری نهایی و خنثی (Ultimate Gray) با Pantone کد ۱۷-۵۱۰۴ و زرد روشن Illuminating با Pantone کد ۱۳-۰۶۴۷ رنگ سال ۲۰۲۱ هستند.

زرد و خاکستری رنگ سال امسال

البته زمانی که یک رنگ به‌عنوان رنگ شاخص معرفی می‌شود، مقصود تمام رنگ‌هایی است که اصطلاحاً زیرمجموعه‌ی آن رنگ اصلی قرار می‌گیرند. به بیان ساده به‌عنوان‌مثال رنگ زرد که امسال یکی از رنگ‌های شاخص است، از زیرمجموعه پررنگ و کم‌رنگ آن نیز می‌توان به‌عنوان رنگ شاخص استفاده کرد و یا برای خاکستری می‌توان از رنگ طوسی در تلفیق با رنگ زرد به‌عنوان رنگ شاخص یاد کرد.

چرا رنگ‌های زرد و خاکستری به‌عنوان رنگ شاخص انتخاب شده‌اند؟


برای پاسخ به این پرسش باید کمی درباره‌ی حال و هوای رنگ‌ها و حس‌هایی که به‌واسطه آن‌ها القا می‌شوند، بدانیم.

رنگ زرد رنگ سال ۲۰۲۱


این رنگ یکی از رنگ‌های اصلی است. رنگ‌های اصلی شامل رنگ‌های قرمز، زرد و آبی می‌شود. رنگ زرد از نظر طیف رنگی بین رنگ‌های نارنجی و سبز قرار می‌گیرد. رنگ زرد در میان مردمان غرب رنگ سرخوشی و خوش‌گذرانی و سرگرمی است و در میان مردمان مشرق، رنگ زرد به‌واسطه رنگ خورشید یادآور زندگی دوباره، رشد و گرما است؛ نمادی برخاستن و زنده شدن از دل خاکسترها!

رنگ خاکستری، رنگ سال ۲۰۲۱


رنگ خاکستری رنگی است که کلیه طیف رنگ‌های میان رنگ‌های سفید و سیاه را شامل می‌شود. اگر رنگ‌های سفید و سیاه را رنگ‌های مطلق و نمادی از افراط‌وتفریط بدانیم، رنگ خاکستری چیزی میان این دو است و رنگی خنثی است. در ادبیات، فیلم و تئاتر، از این رنگ برای معرفی شخصیت‌های مرموز و شخصیت‌هایی که هم ویژگی‌های خیر و هم ویژگی‌های شر دارند، نیز استفاده می‌شود.
رنگ خاکستری در بسیاری از فرهنگ‌ها رنگ سکون، رخوت و افسرده حالی است. البته این رنگ در طراحی دکوراسیون نیز می‌تواند نمادی از آرامش نیز باشد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا