زن سیاهپوست آمریکایی در آتش نفرت مردان سفیدپوست سوخت

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
یک زن 20 ساله سیاهپوست آمریکایی در ایالت «لوئیزیانا» یکشنبه شب توسط مردان سفید پوست در پارک «سیویتان» مورد حمله قرار گرفت و به آتش کشیده شد.


بر اساس این گزارش،  حمله کنندگان به وی روی ماشین اون سه حرف «kkk» را نوشته بودند که مخفف سازمان سری ضدسیاهپوستان آمریکا است.


این رخداد یکشنبه شب زمانی به وقوع پیوست که «شارمکا موفیت» زن 20 ساله سیاهپوست آمریکایی در پاکر سیویتان منطقه وینسبورو ایالت لوئیزیانا مورد حمله قرار گرفت.


قربانی به پلیس تلفن کرد و گفت که مورد حمله قرار گرفته و مورد حمله مردان ناشناسی که نقاب به چهره داشتند قرار گرفته است. این قربانی سیاهپوست هم اکنون در مرکز پزشکی «ال اس یو» در وضعیت نامساعد جسمانی قرار دارد.


مادر قربانی به یک کانال تلویزیونی محلی گفت که در هر دو بازوی دخترش درجه سه بوجود آمده و از قسمت سینه و پاهای او دچار سوختگی درجه یک شده است و بازوهای او در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و قرار است امروز تحت عمل جراحی قرار گیرد.


پلیس تأیید کرده است که اعضای سازمان سری ضدسیاهپوستان آمریکا، چنین اقدام وحشیانه ای را انجام داده اند و با اسپری مخفف اسم سازمان خود را روی ماشین این قربانی سیاهپوست حک کرده اند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا