شمال تهران به پارکینگ های مکانیزه مجهز می شود

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
شمال تهران به پارکینگ های مکانیزه مجهز می شود

clear.gif
حمل و نقل > خودرو - گروه شهری:
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از احداث یک پارکینگ تمام مکانیزه جدید در منطقه یک شهرداری تهران خبرداد.
حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد: پارکینگ تمام مکانیزه ای در ضلع شمالی بقعه امامزاده علی اکبر(ع) در میدان چیذر در دست احداث است که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا خردادماه سال آینده این پارکینگ تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پارکینگ کاملاً مطابق بر تکنولوژی های روز دنیا خواهد بود، گفت: پارکینگ مکانیزه ای که در میدان چیذر در دست احداث است، ظرفیت پارک 160خودرو را دارد.
آقایی ادامه داد: این پارکینگ در 14طبقه احداث می شود که 11طبقه آن بالاتر از سطح زمین و سه طبقه زیر زمین خواهد بود. وی تصریح کرد:عملیات اجرایی احداث این پارکینگ آغاز شده است و مدت زمان اجرای پروژه یک سال پیش بینی شده که بر این اساس امیدواریم تا اوایل خرداد سال آتی پروژه تکمیل و آماده بهره برداری شود. وی خاطرنشان کرد: ما پیش از هر چیز باید نسبت به توسعه هرچه بیشتر حمل ونقل عمومی در شهر اقدام کنیم و پس از تکمیل شبکه باید در جاهایی که ضرورت دارد نسبت به احداث پارکینگ های عمومی اقدام شود.
بهره برداری از پارکینگ چرخ و فلکی
این در حالی است که دو پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی نیز در شمال تهران روز گذشته به بهره برداری رسید.پوریا محمدیان، معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: کمبود زمین و گرانی آن از یک سو و افزایش خودرو در معابر شهر تهران و پارک های حاشیه ای، احداث پارکینگ های همسطح و غیرهمسطح عادی و مکانیزه را در دستور کار معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه قرار داده است.
به گفته این مقام مسئول، با هماهنگی های صورت گرفته دو دستگاه پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی با ظرفیت هر دستگاه 12واحد در مقابل ساختمان معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه در ناحیه شش و محله ازگل با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید. وی خاطرنشان ساخت: سیستم پارکینگ های مکانیزه چرخ و فلکی یکی از گزینه های افزایش ظرفیت پارک بوده و این امکان را فراهم می آورد که بدون صرف هزینه های خرید زمین، ساخت آسانسور و رمپ و لوپ های مورد نیاز در پارکینگ های معمولی، ظرفیت فضای هر جای پارک تا شش برابر افزایش یابد.

 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا