طرح ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در یزد تصویب شد .

  • شروع کننده موضوع sinaball
  • تاریخ شروع
S

sinaball

Banned
Banned
طرح ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در یزد تصویب شد

"محمد مهدی نژاد نوری" روز گذشته(چهارشنبه) در حاشیه هشتاد وششمین جلسه كمیسیون دائم شورای عالی (عتف) در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه پیشنهاد شد كه انستیتو پاستور بیشتر روی تحقیقات و تربیت نیروی انسانی كار كند و نتایج تحقیقات خود را به بخش خصوصی منتقل كند.
وی افزود: این پیشنهاد با رویكرد اقتصاد مقاومتی ارائه شده و بخش خصوصی می تواند با تاسیس شركت های دانش بنیان، نتایج تحقیقات انستیتو پاستور را تجاری سازی كند.
وی افزود: برخی تولیدات این انستیتو ممكن است صرفه اقتصادی نداشته باشند و بخش خصوصی از آن استقبال نكند كه باید در این باره چاره اندیشی شود.
مهدی نژاد نوری با اشاره به آنكه در این باره مطالعات لازم صورت می گیرد، ادامه داد: باید مراقب بود تا به هیچوجه در دستیابی به دانش تولید انواع واكسن، سستی و كوتاهی صورت نگیرد.
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه كمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف اشاره كرد و گفت: در این جلسه مقرر شد كه كمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف به بازنگری اولویت ها اقدام كنند و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه كار خود قرار دهند.
مهدی نژاد نوری افزود: در این جلسه مقرر شد كمیسیون های تخصصی این شورا اولویت های خود را بازنگری و نتیجه آن را حداكثر تا سه هفته آینده به كمیسیون دائم شورای عالی عتف اعلام كنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان یزد اشاره كرد و گفت: در جلسه این كمیسیون موضوع ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری یزد مطرح و اصل اجرای مرحله طراحی اولیه و مطالعات و امكان سنجی تاسیس آن تصویب شد.
مهدی نژاد نوری درباره عناوین طرح های كلان حوزه علوم انسانی كه وزارت علوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده است، گفت: تاكنون شورای عالی انقلاب فرهنگی پاسخی در این باره نداده است.
وی افزود: برای دریافت پاسخ تا جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی صبر می كنیم و اگر پاسخ دریافت نكردیم موضوع را درشورای عالی عتف مطرح و درباره آن تصمیم گیری می كنیم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا