غول جدید بوئینگ : ( بویینگ 797 ) "بال ترکیبی" هواپیمای مسافری داستانی//اختصاصی

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
586.jpg










داستان می گوید که شرکت بوئینگ در حال توسعه یک رادیکال جت لاینر مسافر جدید است که قادر به حمل 1000 مسافر است. این 797 و طراحی بال ترکیبی به دنبال بسیاری مانند آزمایش های قدیمی بال پرنده از دهه 50 میباشد .

اما حقیقت چیست ؟

با توجه به بویینگ ] این شرکت بویینگ فانتوم که خود زیرشاخه بویینگ است بر روی این پروژه کار میکند .تحقیقات پیشرفته شرکت و سازمان توسعه ، انجام پژوهش در زمینه طراحی بدنه جناح مخلوط به عنوان یک هواپیمای نظامی بالقوه است .

دیگر اخبار
شرکت بوئینگ در حال آماده سازی جت 1000 نفره مسافری است که می تواند صنعت سفر هوایی را برای بعد از 100سال ( که با طراحی رادیکال بال ترکیبی تغییر شک لداده شده است) تغییر دهد . این تحقیقات در ابتدا با توسط شرکت بویینگ با همکاری مرکز پژوهشی ناسا لانگلی شروع شد .
هواپیمای ماموت بالی با فاصله دوسربال 265فوت در مقایسه با 211 فوت مدل 747 میباشد . این هواپیما برای ترمینالهای جدیدی که برای هواپیمای 555 نفره ایرباس 380 استفاده میشودف طراحی شده است که خود این ایرباس فاصله دو سر بالی برابر با 262 فوت دارد . این پاسخ بویینگ به هواپیمای ایرباس 380 است که فعلاً 159 سفارش را دریافت نموده است ، اما هنوز 797 توسط هیچ مسافری رتبه دهی نشده است . بویینگ قصد دارد پروژه سوپر 747 ایکس خود را در سال 2003 تمایل کمی از طرف شرکتهای هواپیمایی برای آن نشانداده شد، را برای اینکار قربانی کند ؛ اما هنوز این پروژه ایرباس شکن خود را در بویینگ فانتوم با همکاری ناسا لانگلی ادامه میدهد .


587.jpg



هواپیمای ایرباس 380 در واقع تکنولوژی سال 1999 است که 13 میلیارد دلار هزینه داشته است و مزیت دیگر برای بویینگ این استکه این هواپیما( آ380 ) براساس ساختار کلاسیک لوله ای ساخته شده است بنابراین مزیتهای بزرگی برای برای بال پرنده یاهمان بال ترکیبی وجود دارد که مهمترین آنها افزایش نیروی لیفت به میزان P و کاهش 25 درصدی وزن هواپیماست که تخمین زده می شود 33 درصد کارآمد تر از A380 خواهد بود و سرمایه گذاری دلار 13 میلیارد دلار ایرباس را بسیار متزلزل مینماید .

استحکام به علت پهن پیکری یک عامل کلیدی دیگر در هواپیما بال ترکیبی است، اغتشاش را کاهش می دهد و ایجاد استرس کمتر در قاب هوا اضافه می کند که به بهره وری فوق العاده ای در 797 کمک میکند تا آنجا که این غول پرنده میتواند 8800 مایل دریایی را با 1000 مسافر با سرعت کروز 0.88 ماخ یا 1046 کیلومتر بر ساعت طی نماید که این خود مزیتی در مقایسه با ایرباس 380 با سرعت کروز 912 کیلومتر برساعت میباشد و به هر حال بویینگ با این پروژه خود ایرباس 380 را به مبارزه پر مخاطره ای در بازار هواپیمایی غیر نظامی کشانیده است .


پی نوشته :

فانتوم ورکس (Phantom Works) بخشی از بویینگ است که بازوی پیشرفته بویینگ برای دفاع و امنیت است . تمرکز اصلی آن در زمینه توسعه محصولات پیشرفته نظامی و فن آوری ها است که بسیاری از آنها را به شدت طبقه بندی شده است، و پیشرفت در دفاع، فضا و امنیت را ایجاد کرده است.
این بخش در ابتدا توسط مک دانل داگلاس ایجاد شده و توسعه یافته بود و لوگوی آن از فانتوم اف 4 اقتباس شده بود که پس آنکه بویینگ آن کمپانی را خرید این پروژه را ادامه داد .یک گروه بین المللی مدل سازی و شبیه سازی را برای دولت های مختلف انجام میدهد . بوئینگ تولیدکننده تجهیزات پنهانی در ایالات متحده، بریتانیا ، استرالیا ، و هند است.

...:::اختصاصی پرشین بکس ، هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع و لینک مستقیم جایز است.:::....

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا