فیلمهای تخیلی و ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۵ + تصاویر

Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
فیلمهای تخیلی و ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۵ + تصاویر

به گزارش دو روز به نقل از سینما خبر ، فیلمهای تخیلی،‌ ابرقهرمانی و کومیک در سال ۲۰۱۳ فهرست فیلمهای پرفروش گیشه آمریکای شمالی و بین الملل را تشکیل می دادند، این در حالی است که در گیشه سال ۲۰۱۴ خبر چندانی نیست. سینماها در سال ۲۰۱۴ بیشتر از آثار پرفروش کومیک، ابرقهرمانی پرهزینه، شاهد فیلمهای درام، اکشن و پرهیجان واقعی خواهد بود.



شاید فیلمهای «مرد عنکبوتی شگفت انگیز۲»، «هابیت ۳»، «خبیث»،‌ «مردان ایکس»، «تبدیل شوندگان» و … بتوانند جوابگوی نیازهای تخیلی و کومیک مخاطبان باشند. ولی به نظر می رسد سال ۲۰۱۵، سال ترافیک فیلمهای ابرقهرمانی،‌کومیک و فانتزی خواهد بود.

فیلمهای بزرگ و پر هزینه ای همچون «انتقامجویان ۲»، «جنگ ستارگان ۷» و «بازیهای گرسنگی : مرغ مقلد» در سال ۲۰۱۵ برای بدست آوردن گیشه پرفروشترین های سال با یکدیگر رقابت خواهند کرد. هر چند فیلم «آواتار ۲» که می تواند انفجار بزرگ گیشه در سال ۲۰۱۶ باشد،‌ در این فهرست قرار ندارد، ولی همین تعداد فیلم پرهزینه و بزرگ در سال ۲۰۱۵ می تواند رقابت را برای آنها سخت کند.

«جنگ ستارگان : قسمت هفتم»



تاریخ اکران : ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵

پس از ادغام دو استودیوی لوکاس فیلم و دیزنی، تولید قسمت هفتم جنگ ستارگان، حضور بازیگران اصلی آن همچون «کری فیشر»‌(پرنس لیا)، «هریسون فورد» (هان سولو) و «مارک همیل» (لوک اسکای واکر) تأیید شد.

«انتقامجویان : عصر آلترون»



تاریخ اکران : اول مه ۲۰۱۵

«جاس ویدون» در این قسمت از فیلم ابر قهرمانی «انتقامجویان» علاوه بر قهرمانان اصلی از ابرقهرمانانی همچون «اسکارلت جادوگر» و «موج سوار نقره ای» دعوت کرده است.

«بتمن مقابل سوپرمن»



تاریخ اکران ۱۷ جولای ۲۰۱۵ بود که به سال ۲۰۱۶ موکول شد

«بتمن مقابل سوپرمن» در واقع قسمت دوم فیلم «مرد فولادی» است که «سوپرمن» و «بتمن» را کنار هم آورده است. «زاک اسنایدر» قرار بود این فیلم را ۱۷ جولای ۲۰۱۵ روی پرده ببرد ولی به بهانه اینکه تولید این فیلم نیازمند وقت زیادی است به سال ۲۰۱۶ موکول شد.

«بازیهای گرسنگی : مرغ مقلد»



تاریخ اکران : ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵

این فیلم بسیار جذاب تر از کتاب آن است و به نظر می رسد موفقیتی همانند «هری پاتر» بدست آورد.

«جیمز باند ۲۴»



تاریخ اکران: ۶ نوامبر۲۰۱۵

«سم مندسل» بار دیگر مأمور بازنشسته ۰۰۷ را با بازی ««دنیل کریگ» و به احتمال زیاد «پنه لوپه کروز» به اکران خواهد رساند.

«سریع و خشن ۷»



تاریخ اکران : ۱۰ آوریل ۲۰۱۵

این فیلم اکشن قرار بود امسال اکران شود ولی درگذشت ناگهانی سوپراستار این فیلم موجب فیلمبرداری دوباره این فیلم با حضور برادر پل واکر شده است.

«چهار شگفت انگیز»‌



تاریخ اکران : ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵

تنها نکته ای که درباره این فیلم وجود دارد حضور «ولورین» در کنار «جانی استورم» است.

«سیندرلا»



تاریخ اکران ‌: ۱۳ مارس ۲۰۱۵

«دیزنی» در ادامه تولید فیلمهای فانتزی خود امسال «زیبای خفته» را در قالب «خبیث» روی پرده می برد و سال آینده «سیندرلا» را با بازی «لیلی جیمز» به اکران می رساند.

«مرد مورچه ای»



تاریخ اکران: ۳۱ جولای ۲۰۱۵

«ادگار رایت» با جذب «پل راد» یکی دیگر از ابرقهرمانان مارول را روی پرده می برند.

«دنیای ژوراسیک»



تاریخ اکران: ۱۲ ژوئن ۲۰۱۵

در ادامه موفقیت های فیلم پارک ژوراسیک ،‌جدیدترین قسمت آن با فناوریهای پیشرفته سه بعدی به اکران خواهد رسید . حضور «اسپیلبرگ» روی صندلی کارگردانی مشخص نیست.

تاریخ اکران فیلمها قابل تغییر است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا