قدرت شبکه های اجتماعی را در سود آوری سرمایه گذاری خود نادیده نگیرید

R

razihz

کاربر تالار
کاربر تالار
لینکدین :


لینکدین یکی از شبکههای اجتماعی معروف و پر قدرت در زمینه کسب و کار و تجارت میباشد شما به عنوان یک تاجر، سرمایه گذار و یا کار آفرین میتوانید پروفایل حرفه ای خود را در این شبکه اجتماعی به نمایش بگذاریدو کار و تجارت خود را معرفی کنید ،کسانی که در لینک دین فعالیت میکنند اکثرا" شاغلین و تاجران و فعالین بازار کسب و کار هستند بنابراین دور از ذهن نیست با فعالیت اصولی و درست و بازاریابی در این شبکه اجتماعی ترافیک بازدید سایت تان به طرز قابل توجهی افزایش یابد . اگر به درستی پروفایل خود را در این شبکه پر کنید مشتریان و متقاضیان راحت تر میتوانند به اطلاعات شغلی شما دست پیدا کنند . کسانی که به صورت حرفه ای در لینک دین فعالیت میکنند مهم ترین عناوین شغلی خود را در پروفایل شان ذکر میکنند تا متقاضیان راحت تر بتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند. طبق آمارهای گرفته شده برای کسانی که روی فعالیت های تجاری و بازرگانی سرمایه گذاری کرده اند لینک دین بسیار موثر تر از وب سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و حتی توئیتر عمل کرده است و دلیل آن هم این است که کاربران لینک دین اکثرا" تجار و متخصصینو سرمایه گذاران کسب و کار هستندولی فیس بوک و توییر بیشتر کاربران عمومی را پوشش داده است . در این شبکه میتوانید یک رزومه آن لاین از کسب و کار خود تهیه کرده و با استفاده از لینک اختصاصی خودتان آن را برای بازدید بیشتر در اختیار کاربران قرار دهید . حتی در بخش هایی از لینک دین میتوانید به پرسش های مطرح شده در حوزه تخصصی فعالیت تان پاسخ داده و توجه کاربران را به خود جلب کنید .

این شبکه اجتماعی دنیایی از ارتباطات تجاری را پیش روی شما باز میکند اگر به نکات زیر دقت کنید :



لینک دین شبکه اجتماعی مبتنی بر روابط تجاری و بازرگانی است بنابراین اصول حرفه ای دنیای کار نیز در این شبکه اجتماعی باید رعایت شود .

برای فعالیت در این شبکهو خدشه نکردن اعتبارتان از مسائل غیر حرفه ای و کاری بپرهیزید .

از گذاشتن تبلیغات مستقیم در این شبکه خود داری کنید .

میتوانید به چند زبان مختلف پروفایل لینک دین خود را تکمیل کنید .

سعی کنید پروفایل تان غلط املایی و نگارشی نداشته باشد .

در قسمت تایتل یا معرفی ، زمینه حرفه ای و کاری خود را کامل معرفی کنید هم به عنوان شغلی تان اشاره کنید هم تخصص تان .

در قسمت خلاصه یا همان summary در رابطه با مهم ترین تخصص کاریتان ، توانایی های حرفه ای و چرایی حضور در این عرصهو چگونگی ارتباط گرفتن با خودتان توضیح دهید ، همین و بس .




نکته 1: به طور مستقیم تبلیغ نکنید ، مثلا " اگر خدمات شما در رابطه با سرمایه گذاری و خدمات مشاوره سرمایه گذاری است می توانید مطالبی بگذارید که اکثرا" از خواندن آن خوششان بیاید مثلا " حوزه های پول ساز سرمایه گذاری یا راز و رمزهای موفقیت آمیز سرمایه گذاری و غیره .

نکته 2 : اگر نشان دهید که علاوه بر خدماتی که ارائه میدهید به دنبال اطلاع رسانی و آگاهی دادن هستید و به قولی در حوزه فعالیت خود یک کارشناس خبره هستید کاربران بیشتر به سمت شما جذب خواهند شد .

نکته 3 : از لایک کردن های غیر مربوط به کارو حوزه تخصصی تان خود داری کنید چون برای همه نمایش داده میشود .

نکته 4 : در گروه های تخصصی و حرفه ای تجاری عضو شوید زیرا امکان ارتباط گیری با افراد را در حوزه تخصصی کارتان بیشتر میکند.

نکته 5 : افراد موفق و سرشناس دنیا را فالو یا پیگیری کنید .

نکته 6 :از هر کسی برای پیوستن به صفحه لینک دین تان دعوت نکرده یا هر کسی را فالو نکنید .

نکته 7 : هر از گاهی ارتباطات خود را از دایره فضای آن لاین خارج کرده و از افراد مهم و فعال در لینک دین تان برای شرکت در رویداد ها ، نمایشگاه ها و کنفرانس ها و سخنرانی ها دعوت کنید .

نکته8 : از بروز رسانی صفحه خود غافل نشویدو ارتباط خود را با افرادی که مشتریان تان هستند را حفظ کنید .

نکته 9 : برای بیشتر دیده شدن پروفایل تان کارمندان خود را نیز درگیر کنید البته دقت کنید پرتوکول های پروفایلی کارمندان یکسان و در جهت تحقق اهداف شرکت باشد .

نکته 10: برای بیزینسی که روی آن سرمایه گذاری کرده اید در لینک دین یک گروه بسازید و در رابطه با نکات مهم و اساسی کسب و کارتان با دیگران به تبادل نظر و بحث و گفتگو بپردازیدو خدمات و کسب و کار خود را بیش تر میانکاربران جا بیاندازید.

منبع:سرمایه گذاری مگاشید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا