مرد آمریکایی پدر و کودک ۴ ساله را با گلوله کشت

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
یک فرد مسلح آمریکایی در حالی که نقاب بر صورت داشت در حیاط پشتی خانه خود در کالیفرنیا آتش به راه انداخت و سپس به اعضای یک خانواده پنج نفره تیراندازی کرد.


این حادثه روز گذشته در «اینگلوود» کالیفرنیا رخ داد و به دنبال آن پدر خانواده و پسر چها ساله وی کشته شد و بقیه اعضای خانواده نیز متحمل جراحاتی شدند.


«مارک فرانتروتا» رئیس پلیس اینگلوود در کنفرانس خبری گفت: «دسموند جان موزیز»، 55 ساله، اوایل صبح روز گذشته به وقت محلی به دلیل نزاعی که با قربانیان پیدا کرد به سمت آنها تیراندازی کرد.


بازرسان بر این باورند که موزیز یک کلاه تیره رنگ با یک نقاب سفید رنگ به صورت گذاشته است و به خانه قربانیان وارد شده و 10 مرتبه تیراندازی کرده است.


پدر 30 ساله خانواده خود را سپر بلای دو کودک خود می کند و همسر 28 ساله وی نیز از ناحیه هر دو پای خود مورد ضربات گلوله قرار می گیرد اما تلاش می کند تا پسر چهار ساله خود را که زخمی شده به بیرون از خانه ببرد.


پزشکان او را در خیابان پیدا می کنند و کودک چهار ساله نیز به دلیل وخامت جراحات ناشی از ضربه گلوله در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.


مأموران پلیس اعالم کردند که موزیز در خانه پشتی قربانیان زندگی می کرده است و این خانواده را برای سالها می شناخته است و در حالیکه ماهیت نزاع قاتل با خانواده قربانی فاش نشده است اما صاحبخانه آنها به روزنامه لس آنجلس تایمز اعلام کرد که موزیز اخیراً حکم تخلیه دریافت کرده بوده است و به دادگاه احضار شده بود.


یکی دیگر از همسایه ها می گوید که فرد مظنون به هیچ کس اجازه نمی داد تا وارد خانه اش شود.


آتش نشان ها به دقت آتشی را که موزیز به راه انداخته بود را بررسی کردند تا این مسئله را مشخص کنند که آیا وی پس از تیراندازی به خانه بازگشته است یا خیر اما نتوانستند جسدی را پیدا کنند.
 
RAHA

RAHA

عمه برادرزاده
مدیر بخش
پاسخ : مرد آمریکایی پدر و کودک ۴ ساله را با گلوله کشت

واییییییییییییی چقدر وحشتناک
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا