مسی: از میزبانی مادرید درالمپیک 2020 حمایت می کنم

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
312967_heroa-1.jpg



ستاره آرژانتینی در بدو ورود به بوئنوس آیرس حمایتش را ازکاندیداتوری شهر مادرید برای کسب میزبانی بازیهای المپیک سال 2020 اعلام کرد


لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونادر بدو ورود به بوئنوس آیرس پایخت آرژانتین حمایتش را از نامزدی شهر مادرید برای کسب میزبانی المپیک سال 2020 ابراز کرد. بعد از حذف نام استانبول از میان نامزدها، رقابت برای کسب میزبانی میان دو شهر مادرید و توکیو ادامه دارد و روز شنبه در بوئنوس آیرس نام میزبان این بازیها معرفی خواهد شد.

مسی در بدو ورود به بوئنوس آیرس عکسی یادگاری را درکنار آلخاندرو بلانکو، رئیس کمیته المپیک اسپانیا و مدیر اجرایی کسب میزبانی مادرید2020 گرفت. او دراین عکس پرچم مادرید2020 را برتن داشت و در صحبت هایی گفت:« من از مادرید2020 حمایت می کنم. فکر می کنم که مادریدی ها شانس زیادی برای کسب میزبانی المپیک 2020 داشته باشند، چرا که اسپانیا حرفهای زیادی برای گفتن در رشته های مختلف ورزشی دارد.»

ستاره آرژانتینی ادامه داد:« برای دنیای ورزش خیلی خوب خواهد بود که مادرید میزبان المپیک 2020 شود. نه فقط به عنوان یک شهر، بلکه کل کشوراسپانیا ورزشکاران تراز اول زیادی دارد. خیلی مهم است که این بازیها در خانه این ورزشکارها برگزار شود. من شانس حضور در المپیک را داشته ام و این تجربه زیبایی برای هر ورزشکاری است.»
ستاره آرژآنتینی بارسلونا بدین ترتیب به جنجال به وجود آمده برسر حضور یا عدم حضورش درکمپین حمایت از کسب میزبانی المپیک 2020 مادرید پایان داد.
آلخاندرو بلانکو رئیس کمیته المپیک اسپانیاهم دراین باره گفت:« لئو هیچ وقت از حمایت از کاندیداتوری مادرید سرباز نزد. مشکلاتی وجود داشت و زمانی که ما در حال ضبط پیغام تبلیغاتی بودیم او تمرین داشت. برای ما حمایت مسی از این کمپین افتخار بزرگی است. چون او به عنوان یک ورزشکار و یک انسان بزرگ سمبل بزرگی است.»
مسی تنها ورزشکار آرژانتینی نیست که از این کمپین حمایت کرده و ماراویا مارتینس بوکسور سرشناس آرژانتینی از میزبانی مادرید2020 استقبال کرد. ایکر کاسیاس، سرخیو راموس و رائول گونسالس هم از میزبانی مادرید برای المپیک 2020 حمایت کرده اند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا