مصلي گزينه اول براي برگزاري نمايشگاه کتاب تهران

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: اولویت ما برای برگزاری بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه، مصلی است، ولی قطعاً هر گزینه دیگری که شرایط میزبانی از نمایشگاه کتاب تهران را داشته باشد، بررسی می کنیم.حمید قبادی در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشخص شدن بازه زمانی برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده، محل آن هم مشخص شده است؟ گفت: اولویت ما همان محل سابق است و طبیعتاً برنامه ریزی های ما در چارچوب مصلی است. در عین حال ما قطعاً هر گزینه دیگری که شرایط میزبانی از نمایشگاه کتاب را داشته باشد، بررسی خواهیم کرد.
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران افزود: ما سازنده یا مجری ساخت محل برگزاری نمایشگاه کتاب نیستیم و باید آنها اعلام کنند، ولی تا این لحظه هنوز اتفاق جدی در مورد گزینه های دیگر رخ نداده و همانطور که گفتم اولویت اصلی و قطعی ما فعلاً همان مصلی است.
قبادی درباره اعلام آمادگی مسئولان پروژه «باغ کتاب» برای میزبانی از نمایشگاه کتاب تهران در سال 91 گفت: قطعاً این محل هم به عنوان یک گزینه مطرح است و ما هم می رویم از آنجا بازدید می کنیم، ولی اینکه ظرفیت پروژه «باغ کتاب» چقدر است، باید مورد ارزیابی قرار گیرد.
مشاور معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجموعاً نیازمند 120 هزار مترمربع فضای اختصاصی نمایشگاهی است و این غیر از مشاعات و فضاهای عمومی مثل خیابان ها ، فضای سبز و دیگر سرویس های خدماتی است که به طور خودکار مجموعه یک نمایشگاه به آنها نیاز دارد.
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: اولویت ما وجود این میزان فضا است اما اینکه چه میزان از این فضا در «باغ کتاب» وجود دارد، نیازمند بررسی است.
شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در هفته جاری، بازه زمانی برگزاری بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه را در سال 1391 از 13 تا 23 اردیبهشت اعلام کرد و این در حالی است که مکان قطعی برپایی آن همچنان نامشخص است.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854724285
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا