معرفی دریاچه لاک‌پشت‌های تفلیس گرجستان

B

bahar724

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
da936315c23cf04f377ee3751b2591e6.jpg

دریاچه لاک‌پشت‌ها، دریاچه کوچکی است که در محله واکه در شهر تفلیس و در قسمت شرقی موزه فضای باز واقع شده‌است.
این دریاچه در ارتفاع ۷۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته‌است. درگذشته در این دریاچه تعداد بالایی لاک پشت زندگی می‌کردند که به‌همین جهت نیز نام دریاچه لاکپشت‌ها به آن تعلق گرفت. امروزه نیز می‌توان لاک‌پشت‌ها را در این دریاچه دید اما تعداد آن‌ها نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته‌است.
هنگامی که دمای هوا رو به گرمی می‌رود، دریاچه لاکپشت‌ها مکانی فوق‌العاده برای قدم‌زدن، استراحت و تمرینات ورزشی خواهد بود. مردم محلی و کلیه میهمانان شهر تفلیس می‌توانند به این مکان زیبا رفته و اوقات خوشی را سپری کنند. در فصل گرما مردم از گرمای هوای شهر فرار کرده و در کافه‌های اطراف این دریاچه با منظره فوق‌العاده زیبای دریاچه لاک‌پشت‌ها به استراحت می‌پردازند. از دیگر تفریحات بازدیدکنندگان این دریاچه می‌توان به شنا، اجاره قایق‌های پدالی برای گذار در دریاچه، آفتاب گرفتن اشاره داشت. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری در اطراف دریاچه وجودارند که می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را در حالی که از منظره دریاچه لذت می‌برید میل کنید.

792b9017ee8bf32a6d566f7fd091f6cd.jpg

امکانات تفریحی و رفاهی، ورزش‌های آبی از دیگر ویژگی‌های این دریاچه می‌باشند که توریست‌های فراوانی را به سوی گرجستان جلب می‌کند. این دریاچه نقطه‌ای با نمایش بینظیر منظره شهر تفلیس محسوب می‌شود. درواقع در این نقطه شما نمایشی از منظره‌ کوه‌ها و شهر را با هم خواهید داشت.

5f8dde090c40ae3f844439c1259689d7.jpg

منبع: تور دبی تخت کوروش ایرانیان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا