نصب ويندوز 8 از روي فلش | News

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پرشین بکس :

كساني كه ويندوز هشت را از روي اينترنت دانلود كرده اند يا فايل ايميج آن را در اختيار دارند و مي خواهند بدون نياز به رايت اين ويندوز روي ديسك هاي نوري نسبت به نصب آن اقدام كنند، مي توانند با كپي اطلاعات مورد نظر در حافظه فلش يا هارد ديسك هاي قابل حمل و فعال كردن قابليت بوت در اين رسانه هاي ذخيره ساز، اين عمليات را انجام دهند.چنانچه شما هم دوست داريد با استفاده از حافظه فلش يا هارد ديسك قابل حمل خود نسبت به نصب ويندوز هشت روي رايانه اقدام كنيد،  بايد به روش زير عمل كنيد:
1- پيش از هر چيز بايد نسخه اي از ابزار
Windows 7 bootable USB را از لينك زير دانلود كنيد:
http://danlod.com/jamejam/Windows7-USB-DVD-tool.exe
2- پس از دانلود و اجراي ابزار فوق، فايل ايميج ويندوز هشت را كه به صورت يك فايل در فرمت ISO است در برنامه فراخواني كرده و درايو حافظه فلش يا هارد ديسك خود را نيز مشخص كنيد.
3- پس از شروع عمليات باتوجه به سرعت سيستم عامل و رسانه ذخيره ساز انتخابي  بايد چند دقيقه منتظر بمانيد تا انتقال اطلاعات و فعال كردن قابليت بوت به پايان برسد.
4- در نهايت و پس از اتمام كار، شما يك حافظه فلش يا هارد ديسك با قابليت بوت را در اختيار داريد كه مي توانيد به كمك آن ويندوز هشت را روي رايانه خود نصب كنيد. (جام جم - ضميمه كليك)


منبع : جام جم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا