هويت ايراني يك ظرف توخالي نيست

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: دشمنان بايد بدانند كه هويت ايراني يك ظرف تو خالي نيست بلكه سرشار از تاريخ و فرهنگ درخشان است.سيد محمد حسيني روز پنجشنبه در گفتگو با ايرنا افزود: امروز دشمنان ايران اسلامي به دنبال آن هستند تا با كار هاي گسترده تبليغاتي فرهنگ ما را تخريب و ايرانيان را مردماني خشن جلوه دهند؛ از اين رو بايد فرهنگ، هنر و تاريخ خود را در عرصه هاي بين المللي به نمايش در آوريم.
وي افزود: فرهنگ كشور ما با وجود برخورداري از قوميت هاي بومي مختلف، بسيار غني است كه بايد به سراسر دنيا شناسانده شود.
حسيني با بيان اينكه بايد فرهنگ و آداب اقوام ايراني احيا شود، اظهار داشت: برنامه ريزي هاي مناسبي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي حفظ و احياي فرهنگ هاي بومي ايران انجام شده كه برگزاري هفته هنري هر كدام از استان هاي كشور در تهران را مي توان نمونه اي از اين اقدامات دانست.
حسيني گفت: بزودي تاريخ فرهنگي مناطق مختلف ايران و زندگي نامه مفاخر و مشاهير نوشته خواهد شد تا نسل هاي آينده بتوانند با تاريخ منطقه خود آشنا شوند.
وي تقويت فرهنگ بومي را يكي از راه هاي مقابله با جنگ نرم ذكر كرد و افزود: اگر ما بتوانيم داشته هاي خود را با محتوا و قالبي زيبا ارايه كنيم، علاوه بر اينكه گرايش جوانان كشور به فرهنگ هاي غربي كمتر مي شود، به راحتي مي توانيم نظر ديگر مردم جهان را نيز به خود معطوف كنيم.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: پيش از اين دشمنان با كارهاي مختلف انقلاب اسلامي را تخريب مي كردند اما اكنون با ساخت فيلم و فعاليت هاي تبليغاتي پا را فراتر گداشته و تاريخ كهن كشور را هدف قرار داده اند.
حسيني تصريح كرد: توانايي ايران براي مقابله با كشورهاي قدرتمند دنيا همچون آمريكا يكي از عمده دلايل هجوم فرهنگي دشمنان براي تضعيف ما است.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854810913
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا