واكنش  حسيني  به  بازداشت  مستندسازان

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاييد دستگيري تعدادي از مستندسازان، اعلام كرد اين اقدام از سوي وزارت اطلاعات صورت گرفته است. سيدمحمد حسيني در حاشيه  جلسه امروز هيات دولت در همين ارتباط به ايسنا گفت: در مورد دستگيري ها با وزير اطلاعات صحبت كردم و قرار شد كه جزئيات بيشتري را در اين ارتباط در اختيار ما قرار دهند تا ببينيم چه نوع همكاري بين آنان و شبكه هاي خارجي وجود داشته و چه اقداماتي انجام شده است.
حسيني همچنين در پاسخ به اين كه گفته مي شود اين افراد در پي اتهام همكاري با بي .بي. سي فارسي دستگير شده اند، گفت: بي .بي .سي فارسي در دوران انتخابات و آشوب هاي پس از آن نقش آفرين بود، هدايت و تحريك مي كرد و به دنبال اين است كه مشكلات در كشور ايجاد شود و به همين دليل نيز دفتر بي .بي .سي در تهران بسته شد.
او تاكيد كرد: با توجه به همين سياست هاي مخرب رسانه هاي خارجي، افرادي كه در داخل كشور فعاليت فيلمسازي انجام مي دهند ، بايد در كار خود مراقبت بيشتري داشته باشند.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854573127
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا