ورزش مناسب برای تقویت عضلات کمر چیست ؟

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تقویت عضلات کمر, درمان با ورزش, جراح استخوان و مفاصل, کمر درد, خستگی گردن, ماهیچههای شکمی, تمرینات ورزشی, درمان کمر درد, ورزش درمانی, پیشگیری از کمردرد

----
در این برنامه ورزشی سه نوع تمرین پیشنهاد میشود که ابتدا توصیه می شود ، تمرینات 2 تا 3 بار در هفته و در ادامه هفتهای یک تا 2 بار انجام شود.
هر زمان فردی که احساس کشیدگی پشت، خستگی گردنی یا کمر درد میتواند این حرکات را اجرا کند.

تمرین اول:
وی تمرین اول را اینگونه توضیح داد که فرد به کمر بخوابد، زانوها را خم کرده و فشرده کند و با دست بگیرد، زانوها را به سمت سینه بالا بیاورد و به آرامی خود را به عقب و جلو تاب دهد. فقط به عقب و جلو و نه چپ و راست.سپس به موقعیت اولیه بازگردد و دوباره تمرین کند. حدود بیست بار این حرکت انجام شود.

تمرین دوم:
فرد روی کمر دراز بکشد، دستها پشت سر و پاها خم باشند. زانوی راست را به سمت خود بیاورد. در حالی که بالاتنه و آرنج چپ به سمت زانوی راست برده می شود و به آهستگی بازدم را هم بیرون بدهد.همین حرکت را برای سمت دیگر هم تکرار کند اما این تمرین را به نوبت 12 بار برای هر طرف انجام دهد.

تمرین سوم:
فرد روی یک صندلی بنشیند در این حالت بازوها و پاها باز و کشیده و مچ پاها خم هستند. همزمان بازوها و پاها تا حد ممکن باز شوند و 8 ثانیه در این حالت نگه داشته شود و سپس رها شوند.این تمرین نیز 5 تا 8 بار تکرار شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا