ویدئویی مفهومی از مولتی تسکینگ نسل بعدی iOS

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
ویدئویی مفهومی از مولتی تسکینگ نسل بعدی iOS

وقتی که یک سیستم عامل محبوب میشود، توقعات طرفداران آن سیستم عامل نیز بالا خواهد رفت. یکی از این سیستم عاملها که اکنون محبوب است و طرفداران، هر چه بیشتر به دنبال اصلاحات آن و مفیدتر کردن آن هستند iOS است.

به گزارش جی اس ام یک ماه دیگر در مراسم WWDC 2013 اپل احتمالا نسخه بعدی iOS را معرفی خواهد کرد و احتمالا شاهد تغییرات انقلابی در این سیستم عامل خواهیم بود، اما پیش از اینکه اپل این سیستم عامل را ارائه دهد طرفداران اپل و طراحان دست به کار شدهاند و نظزات شخصی خود و چیزی که کاربران بیش از همه انتظار دارند را به صورت فیلمهای مفهومی ارائه کردهاند، یکی از این طراحان Rani Avni است که تمرکز خود را بر روی مولتی تسکینگ نسل بعدی iOS گذاشته و یک ویدئوی مفهومی از این مولتی تسکینگ را طراحی کرده است.
4321JPG-1.jpg
شما میتوانید این ویدئو را از اینجا دریافت و مشاهده نمایید، اگر ویدئو را دیدید نظر خود را در مورد آن بگویید که آیا دوست دارید iOS7 همچنین مولتی تسکینگ داشته باشد؟

منبع: appadvice
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا