ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

aceman

aceman

کاربر تالار
کاربر تالار
امروزه دیگر آن زمانهایی که برای تماشای فیلم به سینماها می رفتیم تمام شده است. همه چیز خیلی ساده تر شده ، دی وی دی پلیر را به پروژکتور خانگی خود متصل کنید، دکمه ی روشن کردن آن ها را فشار دهید و از تماشای فیلم لذت ببرید.




پروژکتور های مولتی مدیای امروزی هم برای استفاده ی تجاری و هم برای سینمای خانگی به جای ابزارهای قدیمی را گرفته اند.


و همچنین به دلیل کاهش قیمت و اختراعات جدید در ویدئو پروژکتورها، در طی چند سال اخیر میزان تقاضا برای پروژکتورها افزایش یافته و به سطح خوبی رسیده است. انواع بسیار زیادی از پروژکتورها در بازار وجود دارند که برای استفاده های مختلفی ساخته شده اند.



ee0433bd38a4b63ac6743b4a74aa7cf9.jpg

مواردی که باید قبل از خرید پروژکتور مناسب در نظر داشته باشید:


روشنایی:

در استفاده های تجاری از پروژکتورها روشنایی اهمیت بیشتری دارد، زیرا برای ارائه ی مطالب و کنفرانس ها توسط یک پروژکتور روشنایی زیادی مورد نیاز است. ولی سطحی معمولی از نور و روشنایی برای یک پروژکتور سینمای خانگی مناسب به نظر می آید.


کنتراست خوب:
سطح کنتراست به میزانی که در پروژکتورهای سینمای خانگی مهم است، در سایر پروژکتورها تاثیر زیادی روی کیفیت ارائه ی مطالب ندارد. در واقعیت سطح کنتراست بالاتر از 400:1 را می توان به راحتی توسط چشم دید. و این نسبت کنتراست در تمامی پروژکتورها موجود می باشد. از آن زمانی استفاده می شود که بعضی از تصاویر به صورت واضح دیده نمی شوند.



کیفیت رنگ:
در مورد پروژکتورهای سینمای خانگی وجود این مورد بسیار ضروری می باشد. این ویژگی بیشتر زمانی نمود پیدا خواهد کرد که از ویدئو پروژکتور برای پخش فیلم ها و ویدئوهای با سرعت بالا استفاده می شود. ولی در مورد استفاده ی تجاری و فقط برای ارائه ی مطالب و کنفرانس بالا بودن کیفیت رنگ پروژکتور اهمین چندانی نخواهد داشت.



قابل حمل بودن:
اگر پروژکتوری را به منظور استفاده ی تجاری خریداری می نمایید، پروژکتوری با وزن کمتر و اندازه ی کوچک تر برای شما بسیار مفید خواهد بود. اگر زیاد اهل سفر هستید این مورد باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. بعضی از پروژکتورها دارای اسپیکرهای داخلی و بسیاری ویژگی های خوب دیگر می باشند که برای افراد حرفه ای می تواند بسیار مفید باشد. ولی با داشتن امکانات پیشرفته قیمت پروژکتورها نیز افزایش پیدا می کند.



ویدئو پروژکتور های سونی و NEC برند های پیشنهادی من هستند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا