چتــــــــــــروم آفلایــن

Sorena

Sorena

GaLaxY SolDier
کاربر تالار
کاربر فعال
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
نیا باران زمین جای قشنگی نیست
من از جنس زمینم خوب میدانم که اینجا جمعه بازار است و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند
در اینجا فال مردم را به جو اندازه میگیرند
در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند
نیا باران زمین جای قشنگی نیست
که گل در عقد زنبور است ولی سوادی بلبل دارد و پروانه را هم دوست میدارد
نیا باران نیا باران زمین جای قشنگی نیست...
 
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
جزایر کومور فراخواندن سفیر خود از ایران به نشانه همبستگی با عربستان سعودی را اعلام کرد که روابط دیپلماتیک با تهران را قطع کرده است!!!
جمیعا خودکشی دست جمعی اعلام میکنم :لول

در بیانیه وزارت خارجه جزایر کومور منتشره در روزنامه رسمی این کشور به نام "الوطن" ضمن اعلام این مطلب هرگونه دخالت در امور داخلی عربستان محکوم می شود.

مقامات این کشور کوچک جزیره ای در اقیانوس هند که اکثریت اتباع آن سنی هستند، مسئولیت تنش فعلی در منطقه را بر عهده ایران دانسته اند.

روز شنبه سوم ژانویه پس از اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه در عربستان سعودی، افراد خشمگین در تهران به سفارت عربستان و در مشهد به کنسولگری این کشور حمله کرده و خساراتی به این ساختمان ها وارد ساختند.
این حادثه باعث قطع روابط دیپلماتیک ایران با تعدادی از کشور های اسلامی از جمله عربستان، بحرین، سودان، سومالی و جیبوتی شده و همچنین امارات متحده عربی، کویت و قطر سطح روابط خود با تهران را تا سطح کاردار موقت پائین آورده اند. روز 10 ژانویه نشست فوق العاده اتحادیه عرب برای بررسی درگیری ایران و عربستان تشکیل خواهد شد.
 
RAHA

RAHA

عمه برادرزاده
مدیر بخش
RAHA

RAHA

عمه برادرزاده
مدیر بخش
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا