کلوپ: ما سلاحی داریم به نام مخیتاریان

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
302264_heroa-1.jpg


سرمربی بوروسیا دورتمونددر پایان دیدار یکشنبه شب به تمجید از ستاره 24 ساله تیمش پرداخت.
یورگن کلوپ سرمربی باتجربه بوروسیا دورتموند بعد از برد 1-2 تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت و امتداد روند 100% برد تیمش در رقابتهای این فصل بوندس لیگا به شدت خوشحال بود و در صحبت هایی به تمجید ازعملکرد هنریک مخیتاریان پرداخت.
ستاره ارمنستانی دورتموند در این بازی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و سرمربی دورتموند مطمئن است که تیمش با خرید یک نابغه گلزنی تهدید بزرگی برای سایر تیم ها خواهد بود.
در پایان این دیدار کلوپ در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« مخیتاریان یک سلاح گلزنی است که تکنیک شوتزنی فوق العاده ای دارد. ما باهم 50 یورو شرط بندی کرده بودیم . من به او گفته بودم که اگر در 30 تلاش برای گلزنی، نتواند 7 گل به ثمر برساند، 50 یورو به او می دهم ولی اگر دست کم از 50 شوت، 7 گل بزند، او به من پنجاه یورو می دهد. در پایان بازی او به من گفت که پولش را می خواهد و من هم این 50 یورو را به او می دهم. »
کلوپ در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که تیمش می تواند بهتر از اینها باشد:« در مجموع ما باید فوتبال بهتری را ارائه کنیم. من در بازی تیمم ضعف هایی دیدم و در حالتی ایده آل باید بهتر دفاع کنیم. در هر صورت با کسب 12 امتیاز از 4 بازی، نشان داده ایم که در سطح خیلی بالایی هستیم.»
حالا اردوی تیم های باشگاهی برای برگزاری بازیهای ملی تعطیل می شود و دورتموند درحال حاضر 2 امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ رقیب دیرینه اش کسب کرده است
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا