کیت بکینسل با نقش یک خبرنگار در فیلم «صورت یک فرشته» + خلاصه داستان

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

13920728000023_PhotoA-1.jpg

کیت بکیتسل هم به جمع بازیگران درام اجتماعی «صورت یک فرشته» پیوست. این فیلم با حال و هوای دلهرهآور خود، قصهای واقعی و شرح حال گونه را تعریف میکند.قصه پررمز و راز قتل آماندا ناکس و دادگاه جنجالی او در چند سال قبل، دستمایه اصلی فیلمنامه «صورت یک فرشته» است.

کیت بکینسل در قصه این فیلم در نقش روزنامهنگار سمجی بازی میکند که پیگیر موضوع قتل مشکوک آماندا ناکس و دادگاه مربوط به آن است.

قبل از این دانیل برول بازیگر آلمانی تبار فیلمهای «هجوم» و«ایالت پنجم» و کاره دلوینجن بازیگر درام تاریخی «آنا کارنینا» برای بازی در «صورت یک فرشته» انتخاب شدهاند.

دانیل برول نقش اصلی این درام پرتنش شرح حال گونه را به عهده دارد. او یک فیلمساز عصبی است که ساخت یک سری فیلم مستند، ذهن او را آشفته کرده و به هم ریخته است.

این مستندساز در حال تحقیق درباره قتل پرسروصدای یک جوان و ماجراهای مربوط به دادگاه قاتل است. قاتل جوان ،یک دانشجو است و نقش آن را دلوینجن بازی میکند.

مایکل وینترباتم فیلمساز انگلیسی تبار و جنجالی سینما، «صورت یک فرشته» را بر اساس فیلمنامهای از خودش و پل ویراگ کارگردانی میکند. پیشبینی میشود نمایش عمومی فیلم با سر و صدا و جنجال زیادی همراه باشد.

وینترباتم در گفتوگویی با نشریه سینمایی امپایر، اعلام کرده کلید فیلمبرداری «صورت یک فرشته» ماه آینده زده خواهد شد. شهر رم لوکیشن اصلی فیلم است.

انتخاب کیت بکینسل برای بازی در یکی از نقشهای مهم فیلم توسط مایکل وینترباتم باعث تعجب و شگفتی اهل فن و منتقدان سینمایی شده است.

آنها میگویند این بازیگر 40 ساله سینما به عنوان بازیگر فیلمهای ژانر اکشن و ماجراجویانه شناخته شده است و انتخاب وی برای یک درام اجتماعی شرح حال گونه جای سؤال دارد.

اما کارگردان فیلم ضمن دفاع از این انتخاب، بکینسل را بازیگری مستعد معرفی میکند که توانایی و استعداد خوبی برای بازی در نقشهای درام دارد.

به گفته وینترباتم این بازیگر هنوز در فیلمهای درام مورد استفاده قرار نگرفته است تا نشان دهد چقدر خوب میتواند از عهده اجرای این گونه نقشها بر آید.

تماشاگران سینما کیت بکینسل را با مجموعه فیلم اکشن دلهرهآور و علمی تخیلی «زیرزمین/ آندرگراند» میشناسند ،که در آن در نقش یک جنگاور پرقدرت، با هیولاها و موجودات عجیب و غریب مبارزه می کند.
--------------

منبع: فارس
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا