گزارش روز: بیل، ماشین باز حرفه ای جدید رئال مادرید

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
یک آئودی، یک مرسدس و یک لندرور در گاراژ مجلل بیل در لندن قرار دارند


سایت گل- گرث بیل خرید جدید باشگاه رئال مادرید که با امضای قراردادی شش ساله به سانتیاگو برنابئو منتقل شد، یک ماشین باز حرفه ای است و در گاراژ مجلل خانه اش در لندن، چندین اتومبیل گران قیمت دارد.
بعد از چندین هفته مذاکره میان سران دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام، انتقال گرث بیل به باشگاه مادریدی در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی انجام شد و او که درفصل 3-2012 به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر رسیده بود،روانه مادرید شد تا با پیراهن رئال بیش از پیش توانایی های فوتبالی اش را به دنیا نشان دهد.
بیل علاوه برفوتبال دو عشق دیگر نیز دارد: گلف و اتومبیل.
ستاره چپ پای ولزی که فصل گذشته 29 گل به ثمر رساند(25 گل برای تیم باشگاهی اش و 4 گل برای تیم ملی ولز)، در زمان های بیکاری اش گلف بازی می کند و البته علاقه زیادی هم به اتومبیل ها دارد.
در خانه شیک و مجلل او در رپتون پارک در حومه لندن، یک گاراژ بزرگ قرار دارد که ساختار خوب و تمام وکمالی برای مراقبت از اتومبیل های شیک او دارد. بیل در این گاراژ بزرگ یک رنج رور سفید پارک کرده و بیل هرزمان که با همسر و دخترش به تعطیلات می رود، از آن استفاده می کند.

اتومبیلی که بیل بیشتر از بقیه از آن استفاده می کند، یک مرسدس بنز کلاس سی کوپه به رنگ مشکی است C62AMG که یکی از ماشین های اسپورت بنز است که می تواند صفر تا صد (کیلومتربرساعت )را در 4.5 ثانیه پر کند و ارزش آن بیش از 80 هزار یورو برآورد می شود.این بنز کوپه اتومبیلی است که بیل در زمانی که برای تاتنهام توپ می زد به صورت روزمره از آن برای حمل و نقل درون شهری اش استفاده می کرد.
او چندین سال است که یک اتومبیل آئودی را نیز در خانه اش دارد. این هم به خاطر قرارداد اسپانسرینگی است که بااین کمپانی دارد. بیل یک آئودی آر 8 اسپایدر به رنگ سفید را در پارکینگ خانه اش می بیند. این ماشین زیبا صفر تا صد را در کمتر از 4 ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن 311 کیلومتر برساعت است و قیمتش حدود 200 هزار یورو برآورد شده است. در گاراژ خانه بیل در لندن یک لکسوس RX 400 هم هست که از سوی اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای لیگ برتر برای آشنایی با تکنولوژی هیبرید در اختیار بیل و بازیکنان قرار گرفته و بیل چند سالی است که از آن استفاده می کند. حالا و با انتقال بیل به رئال مادرید ، این ستاره ولزی باید یک مدل جدید آئودی را انتخاب کند تا این کمپانی اتومبیل سازی آلمانی که اسپانسر رئال مادرید نیز هست، همان طور که سالانه به تمام بازیکنان رئال یک اتومبیل می دهد، برای این ستاره ولزی نیز اتومبیل مورد علاقه اش را به مادرید ارسال کند.




24oyolw-1.jpg

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا