لومیا ۴۳۰ دو سیم کارته با قیمت ۷۰ دلاری رونمایی شد!

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
8ab507b88863d3005f1d236aa0d20b37.jpg


مایکروسافت امروز و راس ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر، از گوشی جدید خود رونمایی کرد. لومیا ۴۳۰ دو سیم کارته که با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهد شد، ارزان ترین گوشی خانواده ی نوکیا است که بهترین انتخاب برای کسانی که می خواهند اولین گوشی ویندوز فونی خود بخرند است.

قیمت فوق العاده پایین این گوشی باعث نمی شود تا شما محدودیت زیادی داشته باشید و شما می توانید به تمام نرم افزار و خدمات مایکروسافت که در ویندوز فون عرضه شده است دسترسی داشته باشید.

b22a0e275b9a758052493bf389f62ea9.jpg


لومیا ۴۳۰ دو سیم کارته، با ویندوز فون ۸.۱ به همراه آپدیت لومیا دنیم عرضه می شود. با وجود اینکه این گوشی، ارزان ترین خانواده ی لومیا محسوب می شود، اما می تواند در زمان رونمایی از ویندوز ۱۰ نهایی، به این نسخه از سیستم عامل آپدیت شود.

مایکروسافت در این گوشی به تجربه ی بسیار لذت بخش اسکایپ در این گوشی اشاره می کند، چراکه همانطور که شما هم تا اینجا از طریق تصاویر متوجه آن شدید، لومیا ۴۳۰ دارای دوربین دوم است.

5f134954dfdb41ca37e2acd91d31e24d.jpg


همچنین از برنامه های دیگر می توانیم به آفیس گوشی اشاره کنیم که به صورت پیش فرض در گوشی وجود دارد که شما می توانید به فایل های ورد، پاورپوینت و اکسل خود در هر زمان دسترسی داشته باشید.

همچنین تا ۳۰ گیگابایت فضای ابری رایگان وان درایو دسترس است که می توانید اسناد، تصاویر وموسیقی خود را در آن ذخیره کنید و همیشه به همراه داشته باشید.

همچنین این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند که به این معنی است که شما می توانید پروفایل های مخصوص به هر سیم کارت را تعریف کنید و با آرامش، هر زمان که خطی در دسترس نبود، به صورت خودکار خط دیگر زنگ بخورد.

b8f776eb9c434529cade4e736f2025e5.jpg


اما در داخل لومیا ۴۳۰ دو سیم کارته، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی وجود دارد که با استفاده از قابلیت پشتیبانی از حافظه ی خارجی، می توانید آن را تا میزان ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

با پردازنده ی دو هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیاهرتز ساخت کمپانی کوالکام، صفحه نمایش ۴ اینچی و ۱ گیگابایت رم، شما می توانید زمانی که دور از خانه هستید، بازی هایی همچون Candy Crush وMinecraft را بدون هیچ گونه مشکلی اجرا کنید و از گوشی خود لذت ببرید.

اما رنگ بندی لومیا ۴۳۰ دو سیم کارته هم جالب است. این گوشی تنها در ۲ رنگ نارنجی روشن و مشکی عرضه خواهد شد. این دستگاه، در ماه آوریل سال جاری میلادی (فروردین-اردیبهشت ۹۴) در مناطق آسیایی، اروپا و خاورمیانه، روسیه، قزاقستان و بلاروس در دسترس خواهد بود.

قیمت این دستگاه در مناطق مختلف تفاوت دارد، اما همان حدود ۷۰ دلار (بدون احتساب مالیات و عوارض و …)(حدود ۲۵۰ هزار تومان) خواهد بود.

اما مشخصات دقیق این گوشی را می توانید در ادامه ببینید:

● سیستم عامل: ویندوز فون ۸.۱ به همراه آپدیت دنیم

● صفحه نمایش: ۴ اینچی WVGA با رزولوشن ۸۰۰×۴۸۰ و تراکم پیکسلی ۲۳۵ پیکسل در هر اینچ

● باتری: ۱۵۰۰ میلی آمپری قابل تعویض

● پردازنده: اسنپدراگون ۲۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز دو هسته ای، ساخت کمپانی کوالکام

● دوربین اصلی: ۲ مگاپیکسل فوکوس ثابت

● دوربین دوم: VGA با وضوح ۰.۳ مگاپیکسل

● حافظه: ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی + ۳۰ گیگابایت حافظه ی مجازی وان درایو و قابلیت پشتیبانی از حافظه ی خارجی میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت

● ابعاد: ۱۲۰.۵×۶۳.۱۹×۱۰.۶۳mm

● وزن: ۱۲۷.۹ گرم

7ae535306e915b181c29adf0cd790892.jpg


مایکروسافت تا زمان رونمایی از پرچمدار جدید خود در لباس ویندوز ۱۰، با عرضه ی گوشی های با کیفیت، خوش قیمت و بازار پسند، قصد افزایش سهم خود در بازار دارد و به نظر می رسد کم کم با قیمت های وسوسه کننده، به این هدف نزدیک می شود. حتی کسانی هم که گوشی اندرویدی و یا iOS ای دارند، با دیدن برچسب قیمت این گوشی، وسوسه خواهند شد تا یکی از آن ها را به عنوان گوشی دوم یا چندم خود، بخرند و همراه داشته باشند تا تجربه ای جدید کسب کنند، که همین عامل باعث افزایش سهم بازار ویندوز فون به شکل مطلوبی خواهد شد.

اما نظر شما در مورد لومیا ۴۳۰ جدید چیست؟ نظر من را اگر بخواهید، باید بگویم ظاهر آن را خیلی پسندیدم، خصوصا در تصویر دوم از بالا.

منبع : وینفون
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
خدا بیامرز نوکیای قدیم گوشیای بهتری میزد روزگار بهش وفا نکرد :دی
 
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا