آخرین اخبار تکنولوژی

  • شروع کننده موضوع sinaball
  • تاریخ شروع
S

sinaball

Banned
Banned
گزارشها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد ساختن گوشی ویندوز فون مخصوص به خود را دارد که انتظار میرود در نیمهی اول سال 2013 ارائه شود.
این گزارش میگوید که مایکروسافت 4 ماه است که مشغول کار بر روی این گوشی است و در حال حاضر مشغول پیدا کردن یک شریک برای خود است تا این گوشی را مونتاژ کند.
microsoftnewlogore-1.jpg
با اینکه این گزارش چیزی در مورد نام این گوشی که قرار است وارد بازار شود نگفته اما ما میتوانیم حدس بزنیم که مایکروسافت نام سرفیس خود را بر روی این گوشی نیز قرار دهد. این اولین باری نیست که مایکروسافت تلاش میکند تا گوشی مخصوص خود را بسازد و ارائه کند پیش از این نیز این شرکت سری گوشیهای kin را در آمریکا ارائه کرده بود که با استقبال از سوی کاربران مواجه نشد. باید به انتظار بشینیم و ببینیم که آیا این گوشی جدید مایکروسافت میتواند جایی برای حود در بازار باز کند و اگر این گوشی بتواند خود را در این بازار بالا بکشد چه بلایی بر سر شریک مایکروسافت یعنی نوکیا که این روزها حال و روز خوشی ندارد خواهد آمد؟ نظر شما چیست؟

رقیبی جدید و تازه نفس برای فروشگاه نرم افزاری گوگل
سرویس اینترنتی و جستجوی روسی با نام Yandex امروز بر سر زبانها است. در ابتدا این سرویس یک مرورگر اینترنت ارائه کرد و به نظر می آید کمپانی آماده است تا با گوگل نیز وارد رقابت شود. امروز Yandex اعلام کرده است که به زودی یک اپلیکیشن بازار برای گوشیها و تبلتهای آندرویدی با نام Yandex.Store ارائه میکند که در ابتدای کار شامل 40000 برنامه برای دانلود است.
Yandex_Storeiscomingsoon105407-1.jpg
این برچسب فروشگاه جایگزین به جای فروشگاه اندروید یک آجر دیگر از ساختمان قدرتمند این کمپانی است که اکنون میتوان آن را یکی از تولید کنندگان اجزای اصلی موبایل نامید که قادربه ارائه خدمات رابط کاربری سه بعدی با نام Yandex.shell وچند برنامه موبایل مانند جستچو،فضای ذخیره سازی ابری، ایمیل و نقشه و اکنون یک بازار آندروید سفارشی نیز است.
Yandex_Storeiscomingsoon105427-1.jpg
برای ارائه نزدیک به 40000 برنامه از همان ابتدای کار Yandex با قسمت نرم افزاری اپرا شریک شده است. در حال حاضر این شرکت یک قرار داد اولیه برای نصب Yandex.store خود به طور پیشفرض بر روی دستگاههایی از PocketBook و 3Q دارد. این فروشگاه تا انتهای اکتبر ارائه نمیشود اما توسعه دهندهگانی که به این فروشگاه علاقه دارند برای اطلاعات بیشتر میتوانند به این سایت که به زبان انگلیسی است مراجه کنند.
Yandex_Storeiscomingsoon105429-1.jpg
به نظر میرسد از این پس خبرهای بیشتری از این شرکت خواهیم شنید. منبع : thenextweb



نوع مطلب : اخبار موبایل، Android،
برچسب ها : رقیبی جدید و تازه نفس برای فروشگاه نرم افزاری گوگل، رقیبی، جدید، و، تازه، نفس، برای، فروشگاه، نرم افزاری، گوگل،

گوشی بعدی گوگل در راه است!
درست به زمانی از سال نزدیک میشویم که انتظار داریم گوشی بعدی گوگل یعنی نسل بعدی نکسوس را ببینیم.در سال گذشته درست در همین ماه گوشی گلکسی نکسوس به دنیا معرفی شد. اکنون یک گزارش از سایت androidandme انتشار پیدا کرده است که ادعا میکنددر 30 روز آینده گوشی جدید گوگل معرفی خواهد شد.
google_nexus-1.png
ویژگیهای این گوشی جدید چیست؟گزارش ادعا میکند که گوگل به سوی سازنده اصلی گوشیهای خود یعنی شرکت HTC بازگشته است و همچنین میگوید که این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 5 اینچی خواهد بود که جزو گروه فبلتها قرار خواهد گرفت.دیگر ویژگیها شامل پردازشگر 4 هستهای کوآلکوم، 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که این حافظه با مجهز بودن دستگاه به درگاه کارت حافظه خروجی قابل افزایش است. البته شایعاتی نیز مبنی بر اینکه احتمال دارد گوشی بعدی گوگل را ال جی بسازد نیز وجود دارند. نسخهی آندروید این گوشی چه خواهد بود؟میدانیم که گوگل گوشیهای نکسوس خود را به آخرین نسخهی آندروید مجهز می کند، این گزارش ادعا میکند که این گوشی مجهز به نسخهی جدید آندروید آب نبات ژلهای یعنی نسخهی 4.2 خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گزارش درست است و این موارد که گفتیم به حقیقت خواهد پیوست یا خیر؟شما چه فکر میکنید؟ بدقولی موتورولا در ارائه بروزرسانی



در ماه فوریه ( بهمن ماه) شرکت موتورولا اسامی گوشیهایی را که قرار بود بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت کنند اعلام کرد اما امروز خبرها میگویند که این شرکت بدقولی کرده است و قادر نیست به قول خود در مورد تمام دستگاه ها عمل کند.
gsmarena_001-1.jpg
موتورولا Atrix 4G و Photon 4G و Electrify قابلیت اینرا که به بستنی حصیری بروزرسانی شوند را ندارند و برای همیشه همان نان زنجفیلی خواهند ماند. در مورد دیگر دستگاهها نیز هیچ چیز مشخص نیست و با این اوصاف شاید بسیاری از کاربران موتورولا مجبور به استفاده از همان سیستم عامل نان زنجفیلی شوند. مبلغی که باید برای شارژ شدن آیفون 5 و گلکسی اس 3 در یکسال پردازید چقدر است؟

شاید شما وقتی گوشی آیفون را میخرید بر خلاف دیگر گوشیهای بازار پول زیادی را بابت این گوشی بپردازید اما این تنها یک جنبه از آیفون است. گروهی در Opower آزمایشاتی انجام دادهاند و پی بردهاند که آیفون 5 برای شارژ شدن تنها مبلغی در حدود 41 سنت برای یکسال نیاز دارد.این آزمایش با این پیشفرض انجام شدهاست که کاربر آیفون 5 گوشی خود را هر روز شارژ میکند. این گروه همچنین گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ را آزمایش کرده اند و توانستند به این موضوع پی ببرند که گلکسی اس 3 برای 1 سال مبلغ 53 سنت پول شما را هزینه میکند تا شارژ شود.
graph_2-1.png
اما علت تفاوت این مقدار چیست؟میدانیم که گلکسی اس 3 باطری بزرگتری از آیفون 5 دارد بنابراین واضح است که برای شارژ شدن باطری بزرگتر مقدار الکتریسیته بیشتری نیاز است. همانطور که میبینید این میزان مبلغ برای هر دو گوشی بسیار ناچیز است اما Opower خاطر نشان کرده است که باید به این موضوع توجه شود که این میزان تنها برای یک گوشی است و اگر تمام کاربران گوشیهای هوشمند را در نظر بگیرید متوجه میشوید که جمع این مبلغ چه میزان بزرگی خواهد شد!

Galaxy20S420mini_n-1.jpg

تایید ساخت گلکسی S4 مینی توسط سامسونگ



علی اصغر هنرمند
2013-03-30 09:15:21
چند روز پیش از احتمال ارایه تلفن گلکسی S4 مینی صحبت کرده بودیم و تصاویر متنسب به آن را دیدیم. حالا شرکت سامسونگ رسما تایید کرده که این تلفن در حال ساخت است و وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ می گوید گلکسی S4 مینی مدت کوتاهی بعد از برادر بزرگ ترش یعنی گلکسی S4 وارد بازار خواهد شد.

در کنار این اخبار، اطلاعات تایید نشده می گویند که این تلفن دوربینی ۸ مگاپیکسلی دارد که ویدیوی اچ دی هم ضبط می کند و یک دوربین جلویی هم خواهد داشت.

میزان رم تنها ۱ گیگابایت خواهد بود و پردازشگر نیز احتمالا Exynos 5210 خواهد بود و در سه ظرفیت ۸،۱۶ و ۳۲ گیگابایتی با امکان افزایش از طریق کارت میکرو اس دی وارد بازار خواهد شد.

قیمت پیش بینی شده برای Galaxy S4 mini حدود ۴۵۰ دلار است
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا