پرونده‌ی بازی آخرین ما / The last of us

  • شروع کننده موضوع Java.Her
  • تاریخ شروع

شما عضو چه دسته ای از گیمرها هستید ؟

  • تکمیل کننده

    رای: 3 37.5%
  • دونده ی سرعت

    رای: 1 12.5%
  • نابودگر

    رای: 4 50.0%
  • احتمالاً عضو دسته هایی هستم که هنوز در پرونده ی بازی بررسی نشده است

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    8
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
به نام ایزد تعالی
1359364247781.png



سلام، در پرونده ی بازی این هفته به یکی از بازی های انحصاری بسیار خوب می پردازیم ، که هنوز عرضه نشده است ، همچنین بخشی جدید با نام "شما چه گیمری هستید ؟"را به پرونده ی بازی اضافه کردیم که ایده ی آن را هم از کارهای خانم Jess Donell در سایت Game Spot گرفتیم و امیدواریم مورد استقبال شما قرار گیرد؛ پس با ما همراه باشید ...



1/ تریلر پرونده ی بازی
(برای مشاهده ی تریلر روی آن کلیک کنید و تا زمانی تکمیل شود، آن را متوقف کنید ، حجم این ویدیو فشرده شده است !)

[APARAT]vVnck[/APARAT]


2/ pdf کامل پرنده ی بازی را با کلیک کردن روی این گزینه مشاهده کنید.(توصیه ما این است که پرونده را از این قسمت بخوانید)

http://up.persianbax.ir/up2013/1362561740811.pdf

3/ پرونده آنلاین :


نقد و بررسی بازی ( The last of us / آخرین ما )


نوشته ای از : امیررضا جواهرشتی

بعد از پیش نمایش های فوق العاده ی The last of us دیگر مطمئن شده ایم که شرکت ناتی داگ (Naughtydog)نمی تواند بازی بسازد که شاهکار نباشد ! آخرین ما یک داستان پسا آخر الزمانی است در سبک اکشن و تیراندازی که در آن با پیشرفت قارچ هایی سمی و بسیار خطرناک در جهان روبه رو هستیم که انسان ها را به موجوداتی ترسناک تر از زامبی ها تبدیل می کند و در این جا با نام کلیک کننده(clickers) شناخته می شوند .(البته بر خلاف اکثر بازی های مشابه این حادثه درحال وقوع نیست بلکه تمام شده است ) با وجود این ارتش هنوز قدرت خود را حفظ کرده و گرچه شهرهای زیادی به دست خلاف کاران وباج گیران (بازماندگان وحشی) افتاده است ولی همچنان اردوگاه هایی برای حفاظت از مردم را می توان پیدا کرد .
ما در روند بازی با دو شخصیت اصلی بازی یعنی جول Joel و اِلی Ellie همراه هستیم . جول یک مرد میان سال ونسبتاً با تجربه و اِلی دختری نوجوان و معصوم اما شجاع است ؛ در زمان بازی، بیش از 20 سال از حادثه می گذرد و اِلی بر خلاف جول هرگز شهرها را پیش از نابودی ندیده، در حقیقت او در همین ویرانه های وحشتناک بزرگ شده است . به هرحال آنها باید به همراه هم کارها و مراحل را انجام دهند اگر می خواهند که شانسی برای زنده ماندن داشته باشند . کارکتری هم که ما در نقش او بازی خواهیم کرد جول در نظر گرفته شده و امکان بازی به جای اِلی تایید نشده است ولی هوش مصنوعی ( AI ) او بسیار قوی طراحی شده است و به شما در صحنه های مختلف بازی در حد توان کمک می کند و در یک جمله : او باهوش تر از آن است که به نظر می رسد . (نظیر آنچه که در تریلرE3 از این بازی دیدیم ، وقتی که در صحنه ای تیرهای سلاح جول تمام شدند و یکی از مهاجمان می خواست او را بُکشد ، خیلی ناگهانی اِلی که در گوشه ای پنهان شده بود با پرتاب کردن آجری به سمت آن مهاجم ، او را منحرف می کند و... )


1362567363891.jpg


درکل می توان گفت که این بازی واقعاً ترسناک است ، پس آماده باشید که بترسید چون کلیکرز (همان جهش یافتگان قارچی) خیلی بیشتر از آنچه که فکر می کنید ترسناک هستند ، گرچه بیشتر آنها قدرت بینایی ندارند ولی به کوچکترین لرزش و صدا (مثل صدای پا و یا صدای کشیدن ضامن اسلحه و... ) حساس هستند ، سریع حرکت می کنند و به محل مخفی شدن شما پی می برند و اگر آماده نباشید احتمالاً خیلی سریع شما را خواهند خورد .سلاح ها هم که محدود اند ،هرگز به اندازه ی کافی مهمات ندارید و باید هرجایی که ممکن است را بگردید ؛ فکر نکنید که این یک بازی شبیه به ندای وظیفه است که همین طور بپرید وسط دشمنان و دخل همه را بیاورید ؛ اینجا باید حساب هر تیری که شلیک میکنید را داشته باشید ، تا میتوانید باید از درگیری با دشمنان بپرهیزید ، مخفی شوید و یا فرار کنید و اگر سلاحتان تمام شد از چاقو استفاده کنید و یا دشمنان را دست خالی از پا در آورید .
سازندگان بازی هم ، تنوع زیادی را در بازی ایجاد کرده اند ؛ چه از نظر تنوع در دشمنان و چه از نظر سلاحها و حتی روند بازی ؛ اسلحه هایی که تا اینجا می دانیم در بازی قابل استفاده اند همان هفت تیر ، شات گان و تفنگ شکاری هستند البته تیروکمان هم ظاهراً در مراحلی از بازی قابل استفاده است ، همچنین از وسایلی مثل نارنجک و بمب های دست ساز مختلف نیز باید کمال استفاده را ببرید هر وسیله ای که به دست می آورید را می توانید در کوله پشتی که همراهتان است بگذارید و بعداً آن را مورد استفاده قرار دهید و این کوله پشتی هم محدود است(!) یعنی نمی توانید از حد مشخصی بیشتر در آن وسیله قرار دهید پس وسایل اضافی را با خودتان حمل نکنید . امکان اسب سواری و رانندگی نیز در مراحلی از بازی گنجانده شده که در نوع خودش می تواند جالب باشد؛ از نظر گرافیکی هم که این بازی تقریباً کامل است البته این موضوع خیلی هم بعید نیست چون به هر حال یک بازی انحصاری پلی استیشن ( Play Station 3 or4) است ؛ بهتراست دارندگان این کنسول خودشان را برای آخر الزمانی دیگر آماده کنند ...


1362567842571.jpg









1362567651221.jpg



[info]
آیا می خواهید بدانید که شما چه نوع گیمری هستید؟ در اینجا می خواهیم به بررسی دسته هایی از بازی بپردازیم که در بین بازی - کنندگان پر طرفدارتر هستند و کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند ؛ در این دسته بندی کلاً 16 گروه در نظر گرفته شده است که آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد ؛ پس به ما بگویید که شما ممکن است کدام یک از آنها باشید و یا دوستانتان به کدام یک از آنها علاقه دارند؛ در این قسمت از پرونده ی بازی به بررسی 3 دسته از آنها خواهیم پرداخت :

1/ تکمیل کننده ها : این دسته از گیمرها کسانی هستند که به جست و جو در محیط بازی علاقه دارند و دوست دارند بازیها را 100% تکمیل کنند یعنی بازی را کامل و با تمامی مراحل فرعی و کارهای جانبی به پایان برسانند ، برای مثال تمامی سکه ها را در مراحل پرشمار بازی Super Mario به دست آورند و یا اینکه به تمامی معادن در سیارات مختلف بازی mass effect کاوشگر ارسال کنند یا اینکه با تمامی فرماندهان در بازی Dragon Age صحبت کنند و... . همچنین ممکن است بازیهایی را دوباره از ابتدا و یا از ذخیره ی قبلی ادامه بدهند تا به تمامی نتایج و پایان های ممکن در بازی دست یابند همچنین در سری بازیهایی که در ادامه ی هم ساخته می شوند می بینیم که آنها تمامی مراحل قسمت قبل را تمام میکنند و بعد به سراغ قسمت بعدی می روند ! همین طور ممکن است آنها را در حال بازی کردن بازیهای سبک دنیای باز (open world) مثل GTA ببینیم .


2/ دونده های سرعت (!): گیمرهایی که در این دسته قرار می گیرند دوست دارند بازی را خیلی سریع تمام کنند در کل آنها علاقه ی زیادی به داستان بازی ندارند ، مکالمه های بازی را رد می کنند و بهتر است که بگوییم آنها بازیهای مفرّح را ترجیح می دهند . آنها به سراغ جست و جو در محیط بازی نمی روند و از پازلها و معماهای موجود در بازی متنفر اند و دوست دارند زودتر به قسمت اکشن بازی برگردند. بازی کننده ها در این دسته بیشتر میخواهند که مراحل اکشن سریع داشته باشند و بتوانند مراحل بازی را بدون توقف (!) به پایان برسانند ،آنها معمولاً سراغ قسمت آنلاین بازی ها نمی روند و اصلاً به قسمت چند نفره ی بازیها نمی پردازند . اگر شما هم دوست دارید بازی ها را خیلی سریع تمام کنید ممکن است جز این دسته از گیمرها باشید.


3/ نابودگران : کاربرانی که در این دسته قرار دارند به هیچ وجه دوست ندارند که وقت ارزشمندشان را در بازی با چیز دیگری به جز نابود کردن دشمنان سپری کنند ، آنها معمولاً در حال بازی کردن بازیهایی اند که در آنها باید همه چیز را نابود کنند. این گروه از گیمرها هرگز وقتشان را برای صحبت بین کارکترها و یا دیدن انیمیشن ها ی طولانی داخل بازی تلف نمی کنند و نمی بینیم که آنها به سراغ بازیهای ماجراجویی مثل Uncharted ،Tomb Raider و... بروند اما در هرحال آنها یکی از بزرگترین دسته های گیمرها را تشکیل می دهند و اغلب ،آنها را در حال بازی کردن بازیهای اول شخص تیراندازی (fps) مثل Call of duty می بینیم ، درضمن این دسته از بازی کننده ها شتاب گیمرهای دونده ی سرعت را در نابود کردن همه ی دشمنان و تخریب همه چیز را به همراه دقت بالای گیمرهای تکمیل کننده برای انجام این کار دارا می باشند ! شما عضو چه گروهی از گیمرها هستید ؟ آیا در این دسته ها قرار داشتید ؟ ویا این که ممکن است عضوی از گروه های بعدی که آنها را معرفی خواهیم کرد باشید . به هرحال خوشحال می شویم که نظراتتان را در مورد این بخش جدید پرونده ی بازی بدانیم .

[/info]
هشدار: این اثر تنها متعلق به پرشین بکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن قابل پیگرد است !

----------------------------------------
->برای دانلود تریلر پرونده ی بازی روی این لینک کلیک کنید:
http://www.aparat.com/v/vVnck
->برای مشاهده ی پرونده ی بازی این هفته به اینجا مراجعه کنید:
http://up.persianbax.ir/up2013/1362561740811.pdf
-> برای مشاهده ی همه ی پرونده ها روی این گزینه کلیک کنید:
http://forum.persianbax.ir/forum696.html




 
آخرین ویرایش:
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : آخرین ما / The last of us

بسیار عالی از اونجاش خوشم اومد که گفتی :
فکر نکنید که این یک بازی شبیه به ندای وظیفه است که همین طور بپرید وسط دشمنان و دخل همه را بیاورید ؛ اینجا باید حساب هر تیری که شلیک میکنید را داشته باشید ، تا میتوانید باید از درگیری با دشمنان بپرهیزید ، مخفی شوید و یا فرار کنید و اگر سلاحتان تمام شد از چاقو استفاده کنید و یا دشمنان را دست خالی از پا در آورید .

درکل خوبه
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : آخرین ما / The last of us

سلام چند تا نکته به نظرم اومد که باید در مورد پرونده ی بازی بگم ، کاربران عزیز لطفاً توجه کنند:

1/ اینکه خواهشاً نظراتتان را در مورد بخش جدید "شما چه گیمری هستید؟" (در پست اول می توانید آن را بخوانید) به ما بگویید :



1362567651221.jpg


2/بازی Tomb Rider به تازگی (همین دیروز!) عرضه شده میتوانید اطلاعاتی در مورد این بازی را در پرونده ی آن به دست آورید :

http://forum.persianbax.ir/thread11990.html#post51539

1362478363411.jpg



3/ ما قول داده ایم که در مورد بازیهای ضد ایرانی صحبت کنیم ؛ حتماً در آن پرونده ما را همراهی کنید...




1361284281641.png




با تشکر
 
آخرین ویرایش:
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
پاسخ : آخرین ما / The last of us

سلام خیلی جالب بود!! درضمن خواهشا ادامه داستان اساسین کرید رو بذار!! من خیلی مشتاقما!
 
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
پاسخ : آخرین ما / The last of us

دوست من با اجازه شما می خوام این مطلب رو توی وبلاگم بذار (البته با ذکر منبع) خیلی ممنون من گذاشتما بعدا نگین نگفتیا!!

اینم وبلاگم: amirsokhan.mihanblog.com
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : آخرین ما / The last of us

دوست من با اجازه شما می خوام این مطلب رو توی وبلاگم بذار (البته با ذکر منبع) خیلی ممنون من گذاشتما بعدا نگین نگفتیا!!

اینم وبلاگم: amirsokhan.mihanblog.com

1. ذکر منبع شما اشکال داره باید یک لینک مستقیم به پرشین بکس ، ویک لینک مستقیم به پرونده ی بازی داشته باشه و درضمن باید نام اصلی نویسنده را هم ذکر کنید ما اجازه نمی دهیم که شما از مطالب ما سو استفاده کنید
2. باید اجازه ی مدیریت کل سایت را داشته باشید چون ایشان می توانند در مورد سیاست گذاری های سایت ما اظهار نظر کنند
3.اینکه شما حق ندارید مطلب را جتی ذره ای تغییر دهید برای مثال شما عکس دوم پرونده ی آخرین ما را در پستتان ندارید
4. شما حق گذاشتن بخشهای فرعی مثل "شما چه گیمری هستید ؟" و سایر بخش های فرعی در بقیه ی پرونده ها را ندارید
5. برای گذاشتن هر پرونده باید جداگانه اجازه بگیرید آن هم از مدیر سایت و هم از خود من
 
آخرین ویرایش:
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
پاسخ : آخرین ما / The last of us

آقا بفرما عکس دوم هم تعمیر کردم لینک شما رو هم گذاشتم!! درضمن من دیگه نمی تونم منتظر بمونم تا که مدیر هم بیاد بعد از سال ها یه نگاهی بیاندازه حالا معلوومم نیست اجازه بده یانده! آقا حالا فعلا شما خودت اجازشو بده دیگه!
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : آخرین ما / The last of us

دوباره سلام ، اعتراف می کنم که کمی از بیرون عصبانی بودم و نباید انقدر تند می رفتم ! جناب amir system از شما خواهش می کنم که موقتاً آن پست را از وبلاگتان بردارید تا بعد از بازگشت مدیریت با نظر دوستان در این مورد تصمیم بگیریم .
با تشکر .
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : آخرین ما / The last of us

درود .
کپی برداری با رعایت حق نویسنده و ناشر ان و لینک کردن موضوع و ضفحه اصلی در صفحه ارسال پست از نظر ما مشکلی نداره . دقت داشته باشید شما میتونید از بخش پرونده بازی استفاده کنید و بخش های جانبی ( کادر آبی ) جزو این قوانین نیستند .

به قانون کپی رایت احترام بگذارید :)

ضما اقای امیر : مطلب رو دیدم اگر به همین صورت مطالب قرار بگیره موردی نیست به شرط اینکه متن ها تحریف نشن که مجبور به گزارش هستیم :)

موفق باشی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا