اختصاصی آموزش طرز تهیه دسر میوه شکلاتی

نظر شما در مورد این آموزش چیست ؟

  • خیلی عالی لذت بردم

    رای: 0 0.0%
  • برام جالب نبود

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0
M

Mochin

کاربر تالار
کاربر تالار
4bb9f5725471bf8b6d63b8287afd6f8e.jpg





روش تهيه ميوه روکش شکلاتي –
با درود فراوان . يکي از دسر هايي که اخيرا بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد و حتي ديده ايم که براي آن دستگاه برقي ساخته شده است همين ميوه روکش شکلات است يا ميوه شکلات ؛ اصول کار اين است که ميوه هاي تازه مانند توت فرنگي ؛ پرتقال ؛ سيب ؛ کيوي و….. را در زير آبشاري از شکلات که توسط دستگاه شکلات ريز ايجاد شده است ميبرند و سپس ميل مينمايند که البته خود اين مسئله ميتواند ترکيب سرد و گرم باشد ب اين صورت که ميوه تازه که پوست کنده شده و از يخچال خارج نموده ايم و سرد است با شکلات داغ روکش ميکنيم و بلافاصله ميل مينماييم ؛ البته امروز آموزش ما اگر چه ميوه شکلاتي است ولي نوع ديگري است که در ادامه با اين روش آشنا ميشويد و بسيار مناسب براي تزيين سفره و دسر براي مهمانان است .

مواد لازم جهت طرز تهیه میوه شکلاتی
قطعه | ماده
تعداد | وزن
میوه (در اینجا نارنگی یا پرتقال) مقدار لازم
شکلات تخته ای مقدار لازم
نمک مقدار ناچیز

مواد لازم جهت طرز تهیه میوه شکلاتی

روش پوست کندن ميوه در خانه
1 :

در اين آموزش از نارنگي يا پرتقال استفاده نموده ايم ، براي اين منظور کافي است پرتقال را پوست کنده و تکه هاي آن را جدا کنيد مانند تصوير فوق


طرز تهیه میوه شکلاتی با نارنگی

روش آب کردن شکلات در خانه
2 :

براي اينکه بتوانيم ميوه را به آساني روکش شکلات کنيم ، بايد شکلات را در فر و يا حرارت غير مستقيم آب نماييم تا بصورت مايع گردد . سپس قطعات ميوه را مانند آنچه که در عکس ها ميبينيد در شکلات فرو ميبريم و سپس آنها را روي سيني که يک کاغذ روغني روي آن قرار داده شده است ميگذاريم .


طرز تهیه میوه شکلاتی


آموزش طرز تهیه میوه شکلاتی


طرز تهیه میوه شکلاتی

طرز تهيه ميوه شکلاتي | چگونه ميوه را روکش شکلات کنيم
3 :

در آخرين مرحله ، همه چيز آماده است ؛ البته تا هنوز شکلات ها نرم و مايع هستند به مقدار ناچيزي نمک روي آن ميپاشيم تا طعم خاصي به خود بگيرد ؛ البته همانطور که گفتم بسيار ناچيز نمک ميزنيم و نه آنقدر که طعم شوري به خود بگيرد و حاصل کار را خراب کند ؛ بهتر است تعداد کمي را نمک بزنيد تا اگر از طعم آن خوشتان نيامد کل دسترنج تان هدر نرود و براي سليغه هاي طعمي چند گزينه در اختيار داشته باشيم . سپس در آخر سيني حاوي ميوه ها را در يخچال قرار ميدهيم تا شکلات خودش را بگيرد و سفت شود . اميد که از آن لذت ببريد .


طرز تهیه میوه شکلاتی


مراحل طرز تهیه میوه شکلاتی


طرز تهیه میوه شکلاتی در خانه

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا