آیفون ۵ نیامده ، چینی*اش آمد!

.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
به گزارش فارنت وبه نقل از پایگاه خبری “دیلی تلگراف” ، این گوشی که HiPhone 5 نام گذاری شده است ، تنها به قیمتی حدود ۱۹ پوند در یکی از بزرگترین فروشگاه*های آنلاین چین در حال عرضه است و جالب اینجاست که iPhone 4 در حال حاضر به قیمتی حدود ۵۱۰ پوند به صورت آنلاین عرضه می شود .
طراحی این مدل از روی تصویرهای مدل متولد نشده iPhone 5 تقلید شده است . HiPhone 5 نسبت به iPhone 4 نازکتر بوده و دارای لبه*های تیزتر است . با تمام این اوصاف ، این گوشی به طرز ناخوشایندی سبک است و بیشتر به یک اسباب بازی پلاستیکی می ماند.

[تصویر مورد نظر حذف شده است]:http://farnet.ir/wp-content/hiphone-clone-for-sale.JPG

دولت*های غربی بارها چین را به دلیل نقض گسترده حق مالکیت معنوی کالاها مورد انتقاد قرار داده*اند اما همچنان کالاهای تقلیدی و تقلبی چینی به سهولت در بازار یافت می*شوند .
ماه گذشته یک بلاگر آمریکایی خبری را منتشر کرد که در رسانه*ها بازتاب بسیاری داشت. این بلاگر تصاویری از کپی استادانه فروشگاه اپل در کانمینگ چین منتشر کرد که به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه “جنیون” آیفون ، مک بوک و دیگر محصولات اپل می*کرد.
فکر می*کنم یکی از بزرگترین بازارهای فروش HiPhone 5 ایران باشد . به هر حال باید دید که این کپی چینی بر روی فروش جهانی iPhone 5 تاثیر می*گذارد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا