اخبار تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
در این تاپیک آخرین اخبار تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت

 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

پاسخ رد AFC به الريان

00038335.jpg

با پاسخ رد کنفدراسيون فوتبال آسيا به مسئولان الريان، اين تيم يکشنبه با هواپيماي اختصاصي راهي تهران ميشود.


به گزارش فارس و به نقل از سايت قطري الکاس، علي سالم عفيفه، مديرعامل باشگاه الريان با اعلام رد درخواست اين باشگاه از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا مبني بر تعويق زمان برگزاري ديدار با استقلال يا تغيير مکان اين ديدار به خاطر وقوع زلزله در ايران، افزود: پس از اينکه اين درخواست پذيرفته نشد، شرايط را فراهم کرديم تا يکشنبه آينده با هواپيماي اختصاصي راهي تهران شويم.

باشگاه الريان صبح امروز در نامهاي از کنفدراسيون فوتبال آسيا درخواست کرده بود تا به خاطر زلزله اخير در ايران که منجر به مرگ دهها تن شده است ديدار با استقلال از هفته پنجم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا تعويق يا به کشور ديگري منقل شود.

اين ديدار قرار است طبق برنامه سهشنبه سوم ارديبهشت به ميزباني ورزشگاه آزادي برگزار شود.

منبع: ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

الهلال و استقلال از گروه مرگ صعود کردند

00944441.jpg

با پيروزي الهلال مقابل العين، استقلال و الهلال از گروه مرگ صعود کردند.


در ديدار پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 22:15دقيقه تيمهاي العين امارات و الهلال عربستان به مصاف يکديگر رفتند. الهلال در اين مسابقه با گلهاي الدواسري 4و وسلي 24 توانست حريف خود را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد. با اين نتيجه الهلال 9 امتيازي شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. با توجه نتايج مسابقات امروز استقلال با 10 امتياز در صدر جدول گروه قرار دارد و در حالي که يک هفته تا پايان مرحله گروهي باقي مانده است صعود خود را به مرحله بعد قطعي کرد.

به گزارش فارس، العين و الريان از اين گروه حذف شدند

منبع : ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

نکونام: ميتوانيم قهرمان آسيا شويم

00944249.jpg

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بايد تلاش کنيم بازي به بازي نتيجه بگيريم و سپس در دور بعد ميتوانيم به قهرماني آسيا برسيم.


جواد نکونام پس از پيروزي سه بر صفر استقلال در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان گفت: الريان تيم بسيار قدرتمندي است. بازي را خوب شروع کرديم. در مقطعي آنها بازي را در اختيار گرفتند اما در ادامه ما بر توپ و ميدان مسلط شديم. به مردم ايران و تماشاگران به دليل حمايتي که از ما کردند، تبريک ميگويم و اين پيروزي را به عنوان پاسخ محبتشان به هواداران تقديم ميکنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد عملکرد خط هافبک استقلال عنوان کرد: در اين ارتباط نظري ندارم. و نميتوانم آناليزي انجام دهم. کساني که بازي را ميبينند و کارشناس هستند بايد در اين ارتباط اظهار نظر کنند.

هافبک استقلال در مورد حذف سپاهان از ليگ قهرمانان آسيا گفت: به خاطر اين اتفاق متاسف هستم. اميدوارم استقلال به عنوان نماينده فوتبال ايران بتواند در ادامه به موفقيتهاي خودش ادامه دهد. بايد تلاش کنيم بازي به بازي با تمرکز بيشتر نتيجه بگيريم و سپس به فکر کسب مقام قهرماني در آسيا باشيم.

وي در مورد شرايط چمن ورزشگاه آزادي عنوان کرد: واقعا اين وضعيت غيرقابل تحمل است. تنها استاديوم بينالمللي ما که گنجايش صدهزار هوادار را دارد به چنين روزي افتاده است. بااين اتفاق نميتوانيم فوتبال با کيفيتي ارائه کنيم و اين مسئله باعث شده شخصيت ملي فوتبال ما کم شود. اميدوارم هر چه زودتر اين مشکل برطرف شود و مکانهاي از بين رفته درست شود.

نکونام در مورد اينکه اعلام شده هزينههاي ترميم چمن را پرداخت ميکنند، گفت: مهم اين است که هر چه زودتر چمن شرايط گذشتهاش را پيدا کند.

منبع : ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان برد و حذف شد

00038355.jpg

ديدار النصر و سپاهان با برتري دو بر يک نماينده ايران به پايان رسيد.


سپاهان در ديدار پنجم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 در امارات به مصاف النصر امارات رفت.

به گزارش فارس، سپاهان با توجه به قبول سه شکست در 3 مسابقه قبلي خود شانسش براي صعود به مرحله بعد بسيار کم شده است. سپاهان تنها پيروزي خود در مسابقات امسال را در ديدار دور رفت مقابل النصر به دست آورده بود که اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود زردپوشان اصفهاني به پايان رسيد.

سپاهان در اين ديدار عملکرد خوبي از خود ارائه کرد. اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر يک به پايان رسيد.

جالويچ 29 و محمد غلامي 79 براي سپاهان گلزني کردند. حسن محمد 71 تک گل النصر امارات را به ثمر رساند.

براي سپاهان در اين مسابقه محمد باقر صادقي، سوشاک، فرشيد طالبي، اميد ابراهيمي، محسن ايرانژاد، علي احمدي، جالويچ، امين جهان عاليان(73 محمد غلامي)، ابولحسن جعفري، جواهير سوکاي و محمدرضا خلعتبري(90 احسان حاج صفي) به ميدان رفتند.

احسان حاج صفي در اين ديدار نيمکت نشين بود و تنها در دقايق اضافي به ميدان رفت.

در ديگر ديدار اين گروه الغرافه و الاهلي به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه در نهايت با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. با اين نتيجه تکليف 2 تيم صعود کننده اين گروه مشخص شد و سپاهان ديگر شانسي براي اول يا دوم شدن در اين گروه ندارد.

در گروه C الاهلي با کسب 13 امتياز در صدر و الغرافه با کسب 10 امتياز در رده دوم قرار دارد. سپاهان با 6 امتياز در رده سوم و النصر بدون کسب امتياز قعرنشين گروه است.

منبع : ورزش 3
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا