اخبار تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
در این تاپیک آخرین اخبار تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا قرار خواهد گرفت
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی

مورينيو فصل بعد در رئال نميماند

00944031.jpg

رئيس يکي از باشگاههاي وابسته به رئال مادريد فاش کرد که سرمربي پرتغالي فصل آينده در اين تيم نخواهد ماند.


مورينيو روابط ويژهاي با سي دي کانياس، يکي از باشگاههاي وابسته به رئال مادريد که پسرش در آن بازي ميکند، دارد.

به گزارش فارس،روابط وي با اين باشگاه به حدي زياد است که مانوئل آلوارز، رئيس آن فاش کرد: مورينيو به ما گفت سال آينده قادر نخواهد بود با مربيان ما جلساتي داشته باشد زيرا در اين تيم نخواهد ماند.

رئيس کانياس ادامه داد: اگر مورينيو برود، فوتبال اسپانيا مرد بزرگي را از دست خواهد داد. اميدوارم فلورنتينو اين شرايط را برطرف کند.

منبع: ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی

فرگوسن: مثل قهرمانها بازي کرديم

00944464.jpg

سرمربي منچستريونايتد پس از تساوي 2 بر 2 تيمش مقابل وستهام اعلام کرد شاگردانش مثل قهرمانها بازي کردند.


سر الکس فرگوسن بر اين باور است که کار اندي کارول بر روي داويد دخيا مستحق يک کارت قرمز بود.

صدرنشينان ليگ برتر انگليس شب گذشته به تساوي 2 بر 2 مقابل وستهام دست يافتند تا با 81 امتياز در فاصله 5 هفته مانده به پايان مسابقات همچنان با 13 اختلاف نسبت به منچسترسيتي در صدر باشند.

به گزارش فارس، فرگوسن اظهار داشت: من فکر ميکنم خطاي کارول کاملا مشخص بود. اين کار يک کارت قرمز واضح داشت، اما داور اعتقادي به خطا نداشت.

وي ادامه داد: همان طور که امشب ديديم، وستهام تيم بسيار جنگندهاي است. اميدوار بوديم داور قدرتمندي بازي را قضاوت کند.

سرمربي 71 ساله منچستر همچنين گفت: 2 بار عقب افتاديم و برگشتيم و امشب مثل قهرمانها بازي کرديم.

وي افزود: با شجاعت و اراده فراواني بازي کرديم و بنابراين از اين نتيجه راضي هستم.

منبع: ورزش 3

- - - Updated - - -

ژاوي: به دنبال نتيجه بودن اشتباه است

00037974.jpg

هافبک بارسلونا به دنبال نتيجه بودن در فوتبال را کار اشتباهي دانست.


ژاوي هرناندس به دفاع از شيوه بازي بارسلونا پرداخت و گفت: تيمها فوتبال بازي ميکنند تا برنده شوند؛ اما رضايت ما 2 قسمت دارد. تيمهاي ديگر ميبرند و از اين بابت خوشحال ميشوند، اما هميشه اين گونه نيست. اين پيروزي فاقد هويت است. در فوتبال به دنبال نتيجه بودن اشتباه است، ميشود کارها را بسيار بسيار عالي انجام داد و پيروز نشد. اين بسيار مهمتر از پيروزي است؛ چيزي است که دوام بسيار زيادي دارد و يک ميراث است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بارسا هميشه مستقيم بازي مي کند. ما منتظر نميمانيم و روي ضدحملات بازي نميکنيم؛ به همين دليل مردم باشگاه ما را ميپسندند. اگر بازي را در دست نداشته باشيم، هواداران هرگز اين مسئله را درک نخواهند کرد.

هافبک بارسلونا با اشاره به بازي مقابل ميلان خاطرنشان کرد: ما مقابل ميلان منسجم بازي نکرديم، اما 2 بر صفر نتيجه عادلانهاي نبود. دور برگشت بازي مهمي براي ما بود زيرا پس از حذف شدن در کوپادلري مقابل رئال مادريد بايد در آن به ميدان ميرفتيم، اما تيم به خوبي خودش را بازيافت و حريف را تحت فشار قرار داد؛ کاري که اخيرا انجام نداده بوديم.

منبع : ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی

واکنش فالکائو به خبر پيوسنتش به منچستر

00943995.jpg
مهاجم کلمبيايي آتلتيکو مادريد پيوستنش به منچستريونايتد را رد کرد و آن را شايعه محض دانست.


به گزارش ايسنا، رادامل فالکائو در دو فصلي که در ترکيب آتلتيکو مادريد به ميدان رفته، نمايش خيرهکنندهاي داشته و توجه تيمهاي سرشناس اروپايي را به خود جلب کرده است. در روزهاي اخير رسانههاي انگليسي از توافق باشگاه منچستريونايتد با آتلتيکو مادريد براي انتقال فالکائو به اولدترافورد خبر داده و اعلام کردند، سرآلکس فرگوسن، سرمربي شياطينسرخ علاقه زيادي به اين مهاجم کلمبيايي دارد و حاضر است براي آوردن او به اولدترافورد 48 ميليون پوند پرداخت کند.

فالکائو در گفتوگويي که با روزنامه "سان " انگليس داشت، توافق با منچستريونايتد را رد کرد و آن را شايعه محض دانست: "در هفتههاي اخير تصميم گرفتم، درباره شايعههايي که درباره جداييام از آتلتيکومادريد مطرح شد، فکر نکنم. نميدانم اين خبرها از کجا ميآيد. اکنون بازيکن آتلتيکومادريد هستم و فقط بر روي اين تيم تمرکز ميکنم. اجازه نخواهم داد که اين شايعهها روي عملکردم تاثير بگذارد."

فالکائو در فصل جاري ليگا بيستوچهار گل براي تيمش به ثمر رسانده است و پس از ليونل مسي و کريستيانو رونالدو بهترين گلزن اين رقابتهاست.

منبع : ورزش 3
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا