ارائه فونپد برای گوشیهای سامسونگ؛تبدیل گوشی به کنسول بازی و یا تبلت

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
ارائه فونپد برای گوشیهای سامسونگ؛تبدیل گوشی به کنسول بازی و یا تبلت

تا کنون به این موضوع فکر کردهاید که مانند پدفون ایسوس شما هم بتوانید گوشی سامسونگ خود را در یک دستگاه دیگر قرار دهید و از گوشی به عنوان یک تبلت استفاده کنید؟ به گزارش جی اس ام یک وسیله جانبی جدید معرفی شده که این مشکل را حل کرده است، این وسیله جدید فونپد نام دارد که به شما امکان این را میدهد تا گوشی سامسونگ خود را به یک تبلت و یا یک کنسول بازی تبدیل کنید. این وسیله یک صفحه نمایش 10 اینچی دارد و داخل آن نیز یک باتری تعبیه شده است، درست مانند پدفون ایسوس.
128129JPG-1.jpg
شما گوشی خود را در داخل این دستگاه قرار میدهید و پس از آن می توانید از طریق صفحه نمایش 10 اینچی آن با گوشی خود کار کنید. اندازه این گجت 187×270×20 میلیمتر است و وزنی برابر 968 گرم دارد. همچنین در دو حالت عمودی و افقی از دستگاه میتوان استفاده کرد.
228129JPG-1.jpg

این فونپد در حال حاضر از گوشیهای سامسونگی که از پروتکل ارتباطی MHL استفاده میکنند پشتیبانی میکند و هنوز هیچ لیستی از نام گوشیهای قابل پشتیبانی این گجت ارائه نشده است. ویدئوی مربوط به این گجت خلاقانه را با حجم 2 مگابایت در لینک زیر می توانید دانلود و مشاهده نمایید.
[FONT=tahoma, geneva, sans-serif]دانلود ویدئو[/FONT]


منبع: GSAMrena - phonepadplus


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا