استدلال کمیته فیلترینگ برای ف ی ل ت ر ویچت

NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته



مدیرعامل شرکت زیرساخت با تشریح استدلال کمیته فیلترینگ درباره ف ی ل ت ر ویچت گفت: فعلا دستوری برای مسدود شدن دیگر شبکههای ارتباطی رایگان به وزارت ارتباطات ابلاغ نشده و برخی محدودیتهای دیگر توسط خود سرویسدهندهها اعمال شده است.
به گزارش پاتوق پلاس و به نقل از خبرگزاری فارس محمود خسروی در پاسخ به سوال مبنی بر علت مسدود شدن ویچت و تصمیمگیری در خصوص سایر سرویسهای ارتباطی رایگان گفت: سیاستهای فیلترینگ در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تعیین میشود و برای اجرا به وزارت ارتباطات ابلاغ میشود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: برابر قانون جرایم رایانهای تصمیمگیری در خصوص ابزار ارتباطاتی ویچت در وظایف کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (فیلترینگ) است.
وی در خصوص انتظار کمیته فیلترینگ برای محدود کردن این سرویس و چگونگی اخذ تصمیم در این خصوص توضیح داد: طبق گزارشی که از یکی از اعضای کمیته فیلترینگ در رابطه با این موضوع دریافت کردهام، موضوع از این قرار است که گزارشی در کمیته فیلترینگ ارائه شده که دو کارشناس روی آن تحلیل فرهنگی _ اجتماعی ارائه کردند و بر اساس گزارش آنها تصمیم بر مسدود شدن این سرویس گرفته شده است.
خسروی گفت: در این جلسه تنها مخالف تصمیم مسدود شدن ویچت نماینده وزارت ارتباطات بوده که فقط یکی از ۱۳ عضو است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان نظر شخصی خود در رابطه با این قبیل سرویسهای اجتماعی رایگان از جمله ویچت گفت: به اعتقاد من شبکه اجتماعی یک فرصت نیز هست. در این شبکهها گروه تشکیل میشود و اعضا موضوعات اخلاقی را برای تمام اعضای گروه میفرستند و به اصطلاح شیر میکنند و حتی محتوای خوبی در این گروهها رد و بدل میشود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر به غیر از ویچت دستور دیگری برای ف ی ل ت ر کردن ابزارهای ارتباطی رایگان دیگر به وزارت ارتباطات ابلاغ نشده است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر مسدود شدن برخی ابزارهای ارتباطی رایگان در برخی سرویسدهندهها نیز گفت: برخی از محدودیتها توسط سرویسدهندهها اعمال میشود؛ یک سری ما ف ی ل ت ر میکنیم یک سری را هم سرویسدهندهها ف ی ل ت ر میکنند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال فارس که با مسدود شدن پروتکل ssl که برای مثال مورد استفاده آنتیویروس کاستراسکی در ایران است آیا این اواخر تصمیمات کمیته فیلترینگ در خصوص اعمال محدودیتها بیشتر شده گفت: موضوع ssl به مقدار زیادی حل شده است.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا