اعتراض مخابرات به تمدید دوره انحصار رایتل

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در واکنش به تمدید دوره انحصار رایتل گفت: تحریم برای تمام اپراتورها است و باید تحریم ها را دور زد؛ ما نیز با نامه نگاری اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار اصلاح مصوبه را داریم.
سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت وگو با فارس در واکنش به تمدید 15 ماهه دوره انحصار رایتل در ارائه خدمات نسل سوم اظهار داشت: این اقدام دارای 3 ایراد اساسی است.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: ایراد نخست، به وجود آمدن انحصار و ایراد دوم، محروم کردن مردم از خدمات است.
وی ادامه داد: ایراد سوم نیز این است که هم اکنون بستر برای اپراتورهای دیگر برای اینکه سریع تر برای ارائه خدمات نسل سوم و بالاتر تلفن همراه وارد عمل شوند، مهیا است.
سیدهاشمی اظهار داشت: اگر توجیه تمدید دوره انحصار، به دلیل بحث تحریم است که تحریم برای تمام اپراتورها است نه فقط برای یک اپراتور خاص.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: موضوع تحریم برای تمام اپراتورها است و باید تحریم ها را دور زد؛ همچنان که ما نیز هم اکنون برای شرکت مخابرات ایران تحریم ها را دور می زنیم و تجهیزات را فراهم می کنیم.
وی تاکید کرد: بنابراین انتظار ما این است که به این مصوبه اصلاحیه وارد شود.
سیدهاشمی گفت: در این زمینه ما اقدامات خود را انجام می دهیم و با نامه نگاری، اعتراض خود را به این موضوع اعلام می کنیم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا