ال جی دعوتنامه خود را برای نمایشگاه mwc2013 در بارسلون ارسال کرد

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
به نمایشگاه MWC2013 که مهمترین اتفاق در دنیای موبایل است نزدیک می شویم، به همین خاطر هر روز شاهد شنیدن اخبار بیشتری در این مورد خواهیم بود.
به گزارش جی اس ام امروز کمپانی ال جی دعوتنامه های خود برای معرفی گوشی های جدید در این نمایشگاه را ارسال کرده است، همانطور که در عکس این دعوتنامه مشاهده می کنید، یک عدد 4 بزرگ در کنار نوشته ای با مضمون "4 چیز بیشتر از ال جی" را مشاهده می کنید.
LG28229-1.jpg
اما این 4 چه منظوری می تواند داشته باشد؟
همانطور که شما هم حدس زده اید این 4 می تواند این منظور را برساند که ال جی در این مراسم 4 گجت جدید را معرفی خواهد کرد و این 4 گجت که به گفته ال جی باعث می شوند ما تفاوت احساس کنیم به خانواده بزرگ ال جی اضافه خواهند شد.
با اینکه پیش از این ال جی اعلام کرده بود سری های جدید را به گوشی های خود اضافه می کند و شایعه شده است که احتمالا گوشی با نام Optimus G pro را معرفی خواهد کرد، اما با این حال باید منتظر باشیم تا ببینیم ال جی در این نمایشگاه چه برگ برنده هایی را رو می کند؟
این مراسم در اولین روز شروع نمایشگاه یعنی 25 فوریه (7 اسفند ماه) برگزار خواهد شد.
برای اینکه از آخرین اخبار و آخرین اطلاعات گوشی هایی که معرفی خواهند شد با خبر شوید در طول برگزاری نمایشگاه MWC با جی اس ام همراه باشید.
منبع: GSMArena


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا