بخشي از مطالبات وينگادا و دستيارش پرداخت شد

C.RONALDO

C.RONALDO

EL KING! CRISTIANO
کاربر تالار
کاربر فعال
00944281-1.jpg

محمد رويانيان در اين رابطه گفت: شب گذشته نشستي با شکري، مشاور حقوقي باشگاه داشتيم و درباره پرداخت بخشي از مطالبات وينگادا با اين مربي پرتغالي مذاکراتي انجام شد و براساس توافق به عمل آمده يک سوم از مطالبات وينگادا و دستيارش امروز به حساب آنها واريز شد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: وينگادا طبق شکايتي که سالها پيش کرده بود براي دريافت حق و حقوقش ادعاهايي داشت که بنده در زمان ورودم به باشگاه پرسپوليس با اين پرونده مواجه شدم و آن را بررسي کردم. اين پرونده به مرحله خطر رسيده بود و ما تا 25 اسفند مهلت داشتيم مطالبات وينگادا و دستيارش را پرداخت کنيم، در غير اين صورت اين پرونده به کميته انضباطي فيفا ارجاع و درباره آن تصميم گيري مي شد. بر همين اساس ما طي روزهاي گذشته مذاکراتي با وينگادا داشتيم و از ايشان براي پرداخت مطالبات تا پنجاه روز ديگر مهلت گرفتيم تا پرونده به کميته انضباطي فيفا ارجاع نشود. ما امروز 130 هزار دلار از حق و حقوق ايشان را پرداخت کرديم که 100 هزار دلار بابت خود ايشان بوده و 30 هزار دلار نيز به کارواليو اختصاص داشت. اين پرداختي را نيز رسما و کتبا به فيفا اعلام داشتيم و آمادگي خود را براي پرداخت مابقي اين بدهي طي 50 روز آينده و در دو مرحله اعلام کرديم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که اين مبلغ را از چه منبعي تامين کرده است، افزود: ما بيش از 600 هزار دلار از آقاي دنيزلي طلب داشتيم، به هر حال جالب است که باشگاه پرسپوليس براي يک بار هم که شده از مربي ‏اش طلب داشته باشد. براي دريافت مطالبات خود از آقاي دنيزلي مذاکراتي با ايشان داشتيم و طي دو سه ماه اخير در سه مرحله 600 هزار دلار از طلب خود را از ايشان دريافت کرديم. اين دريافتي ها را براي پرداخت حق و حقوق بازيکنان خارجي از جمله نيلسون، پروويچ، ولاتکو، روبرتو سوسا و ايمون زايد و همچنين بازيکنان ايراني هزينه کرديم و 100 هزار دلار از اين دريافتي را نيز براي پرداخت مطالبات وينگادا اختصاص داديم تا هم اين پرونده به ضرر ما در کميته انضباطي فيفا به جريان نيافتد و همين اينکه هواداران پرسپوليس از نگراني تا حدودي خارج شوند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که دلار را به چه قيمتي به دنيزلي پرداخت کرده و با چه نرخي از وي دريافت کرده است، به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: زماني که اين 600 هزار دلار را به دنيزلي داديم ، قيمت دلار 1500 تومان بود و ما اين 600 هزار دلار را طي دو سه ماه اخير از وي دريافت کرديم و توانستيم به واسطه اين ارزش افزوده بسياري از مشکلات مالي باشگاه را حل و فصل نماييم. درباره مبلغ ترانسفر عليرضا حقيقي به روبين کازان نيز تقريبا چنين تجربه و اتفاقي به نفع باشگاه پرسپوليس روي داد.

رويانيان در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: به هواداران گفته بودم بابت پرونده وينگادا نگران نباشند. البته در حال حاضر نيز اگر نتوانيم مطالبات را به موقع پرداخت کنيم خطر کسر امتياز و يا محروميت هاي ديگر ما را تهديد مي کند. اما بنده به هيچ قيمتي نمي گذارم آسيبي به پرسپوليس وارد شود و براي بستن اين پرونده هر کاري که لازم باشد انجام مي دهم و بايد بگويم که آقاي وينگادا نيز شرايط ما را درک کرده است. ما براي پرداخت مابقي اين بدهي نياز به کمک جدي دولت و بانک مرکزي داريم و به همين منظور مکاتباتي با دولت انجام شده و اميدوارم بانک مرکزي و بانک ملت، باشگاه مردمي و پرطرفدار پرسپوليس را همراهي نمايند تا بتوانيم مابقي مطالبات وينگادا را پرداخت کنيم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا