برترین اپلیکیشن های پخش ویدیو برای آیفون و آی پد|اخبار تکنولوژی

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
1.png



یکی از محدودیت های آزار دهنده در iOS عدم پشتیبانی از فرمت های مختلف برای پخش ویدیو میباشد. اگر از آی تیونز استفاده کرده باشید میدانید که فرمت های ویدیویی رایج در این برنامه پشتیبانی نمیشوند و شما مجبور خواهید شد در نهایت فیلم یا سریال مورد علاقه خود را از فروشگاه آی تیونز خریداری کرده و سپس به دستگاه خود انتقال دهید. اما خوشبختانه برای فرار از این موضوع اپلیکیشن هایی طراحی شده است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:

GoodPlayer

150.jpg
یکی از قوی ترین اپلیکیشن های موجود برای این کار که تقریبا از کلیه فرمت های ویدیویی موجود پشتیبانی میکند. پس از نصب این برنامه در قسمت FileSharing آی تیونز شما میتوانید با یک Drag & Drop ساده ویدیو خود را به آیفون، آیپاد و یا آیپد منتقل کنید و یا اگر از اتصال کابلی فراری هستید میتوانید به وسیله Wifi فایل خود را به دستگاه منتقل کنید.

با کمک دانلود منیجر داخلی اپلیکیشن میتوانید مستقیما از طریق دستگاهتان و اینترنت به دانلود ویدیو بپردازید و سپس در File Manager موجود به مرتب کردن آنها بپردازید؛ برای مثال میتوانید برای فایل های خود پوشه های مختلف بسازید و حتی روی پوشه های موجود پسورد بگذارید. این اپلیکیشن همچنین پشتیبانی خوبی را نیز از زیرنویس فیلم ها انجام میدهد و با امکانات متعددی که در این حوزه در اختیار شما قرار میدهد، لذت دیدن فیلم را دو چندان میکند. این برنامه همچنین از اتصال دستگاه به تلویزیون نیز پشتیبانی میکند و شما میتوانید از طریق آن فیلم های خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

این برنامه با قیمت ۲.۹۹ دلار برای آیپاد تاچ، آیفون و آیپد در اپ استور قابل دانلود است.

Gplayer & VLC

151.jpg
یکی دیگر از اپلیکیشن های خوب دیگر که در این زمینه موجود است برنامه Gplayer است که تقربیا تمام امکانات اپلیکیشن قبلی را دارد با این مزیت که رایگان است. این برنامه که برای آیپاد تاچ، آیفون و آیپد حاضر شده است را از اپ استور میتوانید دانلود کنید.

اما اگر از طرفداران برنامه VLC هستید باید بدانید که این برنامه نسخه ویژه iOS نیز دارد؛ اما متاسفانه اندکی پس از عرضه این برنامه محبوب، به علت بروز برخی مشکلات در زمینه کپی رایت بین صاحبان حقوقی آن، دستور خروج آن از اپ استور صادر شد. اما ناامید نشوید چرا که اگر دستگاه خود را جیلبریک کرده باشید این برنامه را در سیدیا میتوانید پیدا کنید.

AVPlayerHD

152.jpg
این برنامه قدرتمند برای آی پد داران طراحی شده است. اگر میخواهید لذت فیلم دیدن در آی پد را تجربه کنید، این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم. امکان انتقال فایل از طریق آی تیونز یا وای-فای، رمز گذاری بر روی پوشه ها، پخش کننده موزیک و… همگی از امکانات این برنامه هستند. در کنار تمامی این امکانات و قابلیت ها، Gesture های لمسی جالبی نیز در برنامه گنجانده شده است، برای مثال هنگام نمایش فیلم با حرکت انگشتان خود به چپ و راست میتوانید آن را جلو و عقب ببرید و با بالا و پایین بردن انگشت سرعت این جلو و عقب شدن را تعیین کنید. این اپلیکشن را با قیمت ۲.۹۹ دلار از اپ استور برای آیپد خود دانلود کنید.

همانطور که می بینید اپلیکیشن های متعددی برای پخش فیلم در دستگاه شما وجود دارد، اما در نهایت این سوال مطرح میشود که واقعا چند درصد از کاربران به تماشای فیلم در گجت های خود میپردازند؟
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا