بر طرف کردن محدودیت زمانی در محصولات kaspersky

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
احتمالا شما هم از محصولا kaspersky استفاده می کنید و احتمالا هم از آن به صورت آزمایشی یا Trial و بدون خرید مجوز آن استفاده میکنید .

می دانید که چنین نرم افزار هایی پس از به اتمام رسیدن محدودیت زمانی ( معمولا 30 روز ) از کار خواهند افتاد و عملا دیگر قابل استفاده نیستند . حتی با پاک کردن نرم افزار های kaspersky از روی کامپیوتر و نصب دوباره نیز ، محدودیت زمانی مشکل آفرین است

به روش زیر می توانید لایسنس قبلی را پاک کنید و از سایت kaspersky یک لایسنس جدید دریافت و نرم افزار خود را به مدت 30 روز دیگر تمدید کنید .

توجه : مسئولیت انجام این کارها بر عهده خودتان است !!!!!!

1- ابتدا از اینترنت قطع شوید . روی آیکون kaspersky موجود در سمت راست نوار وظیفه کلیک راست کرده ، settings را انتخاب کرده و گزینه self defence را انتخاب و تیک آن را بردارید تا غیر فعال شود . سپس نرم افزار kasperksy را باز کنید و روی گزینه licence : xx days remainig کلیک کنید . ( به جای xx تعداد روزهای باقی مانده تا ابطال لایسنس میباشد . ) صفحه ای باز می شود . در بالا لایسنس فعلی شما نوشته شده است . با کلیک کردن بر روی ضربدر قرمز کنار آن ، لایسنس را پاک کرده ، سپس دوباره روی آرم kaspersky کلیک راست نموده و گزینه exit را کلیک و ok کنید .

2 - run را باز نموده ، تایپ کنید : regedit ( در ویندوز هفت فقط لازم است روی گزینه start کلیک کرده ، در قسمت search programs and files تایپ کنید regedit و دکمه enter را بزنید .

3 - با توجه به نوع ویندوز خود ( 32 بیت یا 64 بیت ) به مسیر مورد نظر بروید ( توجه کنید بسته به نوع محصول خود ، ممکن است به جای زیرکلید AVP11 ، زیر کلید AVP9 را مشاهده نمایید . )

برای 32 بیتی :
کد:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KasperskyLab\protected\AVP11\environment
برای 64 بیتی
کد:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\KasperskyLab\protected\AVP11\environment
دراین زیر کلید ، مقدار PCID را پیدا کنید و روی آن 2 بار کلیک کنید ( توجه کنید نرم افزار kaspersky باز نباشد )

قبل از علامت "{" ، 4 کاراکتر آخر را پاک کرده و به جای آن 4 کاراکتر دلخواه ترکیبی از حروف بزرگ و اعداد قرار دهید . ok را فشار دهید . از regedit خارج شوید .

4 -حالا نرم افزار kaspersky را دوباره باز کنید و یک لایسنس جدید بگیرید .

5 - self defence را دوباره فعال کنید
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا